Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού ένα από τα αξιοθέατα της Mercedes ήταν το ανανεωμένο B-Class, με τον Γερμανό κατασκευαστή να παρουσιάζει δίπλα από το μοντέλο τον νέο 1.5 dCi κινητήρα της Renault.
Η συνεργασια Renault-Nissan / Daimler βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Με την ευκαιρία της Γαλλικής έκθεσης, οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν την ενίσχυση των συνεργασιών που καλύπτουν πλέον 12 πρότζεκτ (Διαβάστε σχετικό άρθρο). Ανάμεσά σε αυτά, ειναι να μοιράζονται κινητήρες. Μετά τον 1.5 dCi που τροφοδοτεί τα Mercedes Class A και B και τον 1.6 dCi κάτω από το καπό της νέας C-Class, η ανανεωμένη έκδοση του γερμανικού MPV διαθέτει ένα νέο κινητήρα diesel σύμφωνο με τα πρότυπα Euro 6.
Ενώ τα στοιχεια παραμένουν διακριτικά, η Mercedes έδειξε τη νέα έκδοση του 1.5 dCi (K9K), η οποία έχει μοναδικά χαρακτηριστικά τεχνολογίας Euro 6.
Το μεγαλύτερο μέρος των αλλαγών εστιάζεται στην μείωση της τριβής με την υιοθέτηση εμβόλου χάλυβα που κατασκευάζεται από γερμανική Mahle. Σε σύγκριση με το ομόλογό του, διαστέλλεται λιγότερο και η θερμοκρασία αυξάνεται γρηγορότερα. Ως εκ τούτου υπαρχει κέρδος από 2 έως 3% στην κατανάλωση. Παραμένει το μειονέκτημα της άνω μάζας χάλυβα, όπου αντισταθμίζεται από τη μείωση του ύψους της ποδιάς του εμβόλου μέσω βελτιωμένης ακαμψίας του υλικού. Η τεχνολογία αυτή δεν είναι εφαρμόσιμη σε όλα τα ντίζελ, δεδομένου ότι δεν είναι ανθεκτικό σε υψηλές θερμοκρασίες.
Το 2015 η Renault
Ο 1.5 dCi Euro 6 θα τροφοδοτήσει το επόμενο έτος, τα μοντέλα Clio και Captur, λογικά πριν από την 1η Σεπτεμβρίου του 2015. Άρα τα Clio και Captur δεν θα περιορίζονται μόνο στα 90 άλογα στους diesel κινητήρες, αλλά θα εφοδιάζονται και με τον 1.5 dCi 110 ίππων.
Photos/largus.fr