- Ο Όμιλος Renault θα αποκτήσει μερίδιο 35% σε μια νέα κοινοπραξία ονόματι Autonomous Vehicle Simulation (AVS), η οποία συγκροτείται μαζί με την Oktal, θυγατρική της Sogeclair.
- Η επένδυση του Ομίλου Renault στην αυτόνομη προσομοίωση οχημάτων (AVS) θα ενισχύσει την ικανότητα της Renault και της Συμμαχίας Renault-Nissan να αναπτύξουν και να δοκιμάσουν περαιτέρω αυτόνομα οχήματα.
- Αυτό περιλαμβάνει το λογισμικό SCANeRTM, έναν παγκόσμιο ηγέτη στο λογισμικό προσομοίωσης οδήγησης που χρησιμοποιείται ήδη σε όλη τη Renault και τη Nissan.
Ο Όμιλος Renault ανακοίνωσε σήμερα την υπογραφή για την εξαγορά ποσοστού 35% σε μια νέα κοινοπραξία ονόματι Autonomous Vehicle Simulation (AVS), η οποία ιδρύθηκε μαζί με την Oktal, θυγατρική της Sogeclair, μιας γαλλικής εταιρίας αεροδιαστημικής και προσομοίωσης που εδρεύει στην Τουλούζη της Γαλλίας. Αυτό το βήμα θα επιτρέψει στη Renault και τη Συμμαχία Renault-Nissan να συνεχίσουν να προσφέρουν ένα μενού προηγμένων τεχνολογιών, προωθώντας τις αυτόνομες δοκιμές ανάπτυξης οχημάτων σε ένα εικονικό περιβάλλον.
Διαβάστε επίσης: Το αυτόνομο πρωτότυπο αυτοκίνητο της Renault εν κινήσει [Βίντεο]
“Η εξαγορά αυτή υποστηρίζει τη στρατηγική του Ομίλου Renault να παραδώσει το όχημα του μέλλοντος: ηλεκτρικό, συνδεδεμένο και αυτόνομο. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που συνεργαζόμαστε με την Oktal διαμορφώνοντας την κοινοπραξία AVS και ως εκ τούτου υποστηρίζουμε τη γαλλική καινοτομία. Αυτή η συνεργασία θα μας βοηθήσει να επιταχύνουμε την οικοδόμηση της προσφοράς μας νέων υπηρεσιών και να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών μας “, δήλωσε ο Gaspar Gascon, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Ομίλου Renault.
Η νεοσυσταθείσα εταιρική σχέση (AVS) θα ωφελήσει επίσης τη Συμμαχία Renault-Nissan, η οποία έχει δεσμευτεί να προωθήσει περισσότερα από 10 οχήματα με αυτόνομες δυνατότητες μέχρι το 2020.
Διαβάστε επίσης: Η Renault-Nissan θα λανσάρει περισσότερα από 10 οχήματα με αυτόνομη τεχνολογία κίνησης τα επόμενα τέσσερα χρόνια
Η Συμμαχία έχει ήδη ασχοληθεί με την εικονική δοκιμή των αυτόνομων οχημάτων χρησιμοποιώντας το λογισμικό προσομοίωσης SCANeRTM, που επινοήθηκε αρχικά από τη Renault, το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού με την εταιρεία Oktal.
“Παράλληλα με την επένδυση της Renault, επιταχύνουμε σημαντικά την ανάπτυξη των νέων δυνατοτήτων του SCANeR Studio για το αυτόνομο/συνδεδεμένο όχημα”, δήλωσε ο Laurent Salanqueda, Διευθύνων Σύμβουλος της OKTAL.
Η Renault και η Sogeclair επενδύουν στην AVS
Με βάση περισσότερα από 15 χρόνια συνεργατικής ανάπτυξης στη Renault, η δημιουργία του AVS θα ενισχύσει περαιτέρω την ανάπτυξη προϊόντων χρησιμοποιώντας προσομοιωτές οδήγησης. Αυτή η νέα κοινοπραξία θα αποκτήσει τα περιουσιακά στοιχεία της αυτοκινητοβιομηχανίας της θυγατρικής εταιρείας Oktal, η οποία θα μεταφερθεί στη νεοσυσταθείσα εταιρεία.
Οι δοκιμές προσομοίωσης έχουν γίνει στρατηγικές για την αυτοκινητοβιομηχανία με τη γενίκευση των βοηθητικών τεχνολογιών και των αυτόνομων αυτοκινήτων.
Οι δοκιμές και η προσομοίωση του στόλου οχημάτων συμβαδίζουν με την ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων. Προκειμένου να επιτευχθεί το στοχευμενο επίπεδο αξιοπιστίας, τα οχήματα δοκιμής πρέπει να συγκεντρώσουν ένα τεράστιο αριθμό χιλιομέτρων, το οποίο κανονικά θα απαιτούσε πολλά χρόνια οδήγησης. Μαζί με τις δοκιμές του στόλου οχημάτων και τις επιταχυνόμενες μεθόδους δοκιμών, η προσομοίωση με εικονικές δοκιμές είναι χρήσιμη για την επιτάχυνση της διαδικασίας και την προσαρμογή της σε ένα χρονικό πλαίσιο του έργου.
Οι νέες εξελίξεις στα προϊόντα και τις υπηρεσίες αποσκοπούν στην ενίσχυση της θέσης του λογισμικού προσομοίωσης SCANeR ως παγκόσμιου ηγέτη.
Διαβάστε επίσης: Ghosn: Πλειοψηφία σε πέντε χρόνια τα αυτόνομα αυτοκίνητα
Η Renault θέλει να αποδείξει ότι τα αυτόνομα οχήματα μπορούν να «οδηγηθούν» από όλους μέχρι το 2020
Φωτογραφία: Renault