Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2017, οι πωλήσεις του Ομίλου Renault σε επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (PC + LCV) στη Γαλλία αυξήθηκαν κατά 2,9%.
Επιβατικά αυτοκίνητα
Με 398.958 πωλήσεις στο τέλος Σεπτεμβρίου (+ 2,6%), ο Όμιλος Renault κατέγραψε τους ισχυρότερους όγκους πωλήσεών της εδώ και 6 χρόνια. Και οι δύο μάρκες παρουσίασαν αυξημένους όγκους πωλήσεων, με τη Dacia να θέτει νέο ρεκόρ πωλήσεων.
Η Renault παρουσίασε τις καλύτερες επιδόσεις της εδώ και έξι χρόνια, με 309.706 οχήματα (+ 2.0%). Με 89.252 οχήματα (+ 4.8%), η Dacia έθεσε και πάλι ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων στη γαλλική αγορά, όπου κατατάσσεται ως 5η. Η Dacia κατέχει ακόμη την τρίτη θέση στις πωλήσεις των καταναλωτών σε επιβατικά οχήματα, με τη Renault να βρίσκεται στη 1η θέση. Το Dacia Sandero είναι το best seller όχημα σε πωλήσεις στην Γαλλική αγορά.
Όσον αφορά άλλα οχήματα, το Clio παραμένει ο ηγέτης της αγοράς επιβατικών οχημάτων στη Γαλλία, μια θέση την οποία κατείχε εδώ και επτά χρόνια. Το Captur (7ο), το Sandero (8ο), το Megane (9ο) και το Scenic (10) στρογγυλοποιούν την πρώτη δεκάδα στην αγορά επιβατικών οχημάτων.
Τα Twingo, Clio, Talisman και Espace οδηγούν όλες τις αντίστοιχες κατηγορίες τους. Οι πωλήσεις του Megane αυξήθηκαν κατά 23,7% στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2016.
Το ZOE παραμένει ο δείκτης αναφοράς στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 65% των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γαλλία, με πάνω από 12.000 καταχωρίσεις στο τέλος Σεπτεμβρίου, αύξηση πάνω από 47% σε ετήσια βάση.
Ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV):
Η Renault, ο σαφής ηγέτης της αγοράς, σημείωσε αύξηση 4,4% στους όγκους πωλήσεων. Τοποθέτησε τέσσερα οχήματα στο Top 5, συμπεριλαμβανομένων των Kangoo και Clio στις δυο πρώτες θέσεις. Master (4ο) και Trafic (5ο) στην κορυφή της κατάταξης στην κατηγορία van. Το ηλεκτρικό Kangoo Z.E. είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην αγορά ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων με πάνω από το 50% μερίδιο της αγοράς.
Month of september 2017 | |||||
Volume | vs A-1 (%) | Market share (%) |
vs A-1 (pt) | ||
MTM VP + VU | 206,207 | + 1.0 | |||
MTM VP | 170,652 | + 1.1 | |||
MTM VU | 35,555 | + 0.5 | |||
Groupe Renault VP+VU | 56,870 | – 1.8 | 27.6 | – 0.8 | |
Groupe Renault VP | 45,612 | + 0.6 | 26.7 | – 0.1 | |
Groupe Renault VU | 11,258 | – 10.4 | 31.7 | – 3.8 | |
Marque Renault VP+VU | 47,917 | – 2.7 | 23.2 | – 0.9 | |
Marque Renault VP | 36,747 | – 0.1 | 21.5 | – 0.3 | |
Marque Renault VU | 11,170 | – 10.3 | 31.4 | – 3.8 | |
Marque Dacia VP+VU | 8,953 | + 3.2 | 4.3 | + 0.1 | |
Marque Dacia VP | 8,865 | + 3.5 | 5.2 | + 0.1 | |
Marque Dacia VU | 88 | – 21.4 | 0.2 | – 0.1 |
Cumul january – september 2017 | ||||||
Volume |
vs A-1 (%) | Market share (%) | vs A-1 (pt) | |||
MTM VP + VU | 1,881,745 | + 4.4 | ||||
MTM VP | 1,560,885 | + 3.9 | ||||
MTM VU | 320,860 | + 6.9 | ||||
Groupe Renault VP+VU | 498,900 | + 2.9 | 26.5 | – 0.4 | ||
Groupe Renault VP | 398,958 | + 2.6 | 25.6 | – 0.3 | ||
Groupe Renault VU | 99,942 | + 4.2 | 31.1 | – 0.8 | ||
Marque Renault VP+VU | 408,556 | + 2.6 | 21.7 | – 0.4 | ||
Marque Renault VP | 309,706 | + 2.0 | 19.8 | – 0.4 | ||
Marque Renault VU | 98,850 | + 4.4 | 30.8 | – 0.8 | ||
Marque Dacia VP+VU | 90,344 | + 4.6 | 4.8 | + 0.0 | ||
Marque Dacia VP | 89,252 | + 4.8 | 5.7 | + 0.1 | ||
Marque Dacia VU | 1,092 | – 10.9 | 0.3 | – 0.1 |