Σε συνέντευξή του σήμερα στο Παρίσι (06.10.14), ο προεδρος της Renault Carlos Ghosn, χαρακτήρισε το νέο Espace ως “την ναυαρχίδα του κόσμου.”
«Ήταν η Renault που εφηύρε την έννοια του minivan εδώ και τριάντα χρόνια. Στη συνέχεια, όλοι οι κατασκευαστές μας αντέγραψαν. Σήμερα έχουμε ανανεώσει πλήρως αυτό το πρότζεκτ. Έχουμε κατά νου βέβαια ποια χαρακτηριστικά του Εspace το έκαναν επιτυχημένο, δηλαδή ένα ανοικτό αυτοκίνητο σε φιλικό περιβάλλον, δίνοντας του τώρα μια μοντέρνα εμφάνιση. Θα αρχίσει να πωλείται από την άνοιξη του 2015 και θα εμπλουτίσει την γκάμα των crossovers που ανθεί αυτή τη στιγμή », ανέφερε.
Στο τμήμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ο Ghosn τονίζει ότι “κάθε φορά που τερματικά [φόρτισης] εγκαθιστούνται σε μεγάλο αριθμό, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκτοξεύονται στα ύψη, πρόσφατο παράδειγμα στην Ατλάντα [Ηνωμένες Πολιτείες], όπου η Nissan πούλησε 1.000 μοντελα Leaf σε ένα μήνα”.
Ο Πρόεδρος της γαλλικής εταιρείας εξηγεί ότι στο μέλλον, οι οδηγοί θα οδηγούν αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές CO2, τα οποία επιπλέον θα φέρουν και συνδεσιμότητα (Ηλεκτρικά). “Οι ομάδες έρευνας και ανάπτυξης της Renault και της Nissan προχωράνε μαζί και τα επόμενα τρία χρόνια, όλα τα αυτοκίνητα θα είναι αυτόνομα, συνδεόμενα και καθαρά”, αναφερει.
Ο Ghosn είπε επίσης ότι η Renault δεν έχει κανένα πρόβλημα με την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα στη Γαλλία και θα αυξηθεί από 500.000 αυτοκίνητα που παράγονται ετησίως στη Γαλλία σε 710.000 μέχρι το 2017 και το 75% από αυτά θα “σφραγίζονται” από την Renault.
Αυτό προκύπτει από την ανταγωνιστική μας συμφωνία που υπογράφηκε τον Μάρτιο του 2013 στο να μην κλείσει κανένα εργοστασιο και να αυξηθεί η παραγωγή και η συναρμολόγηση στη Γαλλία. […] Λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα, μπορώ να σας πω ότι αυτή η συμφωνία είναι μια win-win συμφωνία». «Είμαστε σε μια καλή πορεία. Προσλαμβάνουμε για συγκεκριμένο χρόνο. Θέλουμε να μετατρέψουμε έναν αριθμό από αυτές σε μόνιμες θέσεις εργασίας. Αλλά είναι το εργοστάσιο που μπορεί να αποφασίσει. Μόνο το ίδιο μπορεί, όταν υπάρχει μια αρκετά σταθερή παραγωγή ώστε να αυξήσει το εργατικό της δυναμικό. Από την πλευρά μου, θα μπορώ να διαβεβαιώσω μόνο ότι από το 2016, θα υπάρξουν προσλήψεις », λέει.
Τέλος, ο κος Ghosn είπε πως η Renault-Nissan θα γίνει η τρίτη μεγαλύτερη παραγωγός από το τέλος του 2016, «Δεν είμαστε μακριά. Αυτή τη στιγμή, είμαστε στην τέταρτη θέση με 8,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα που πωλήθηκαν το 2013. Νούμερο ένα, η Toyota, πούλησε 10.000.000. Και αν συγκρίνουμε τα έσοδα, το χάσμα είναι ακόμη πιο σημαντικό, διότι, χάρη στις συμφωνίες μας με την Daimler και την Fiat, ειδικότερα, κατασκευάζουμε αυτοκίνητα και για άλλες μάρκες. Είμαστε πολύ καλά τοποθετημένη. Και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ο στόχος μας είναι να περάσουμε από την τρίτη θέση στην νούμερο δύο, “ανέφερε.