Το 1984, η Renault δημιούργησε το Espace – μια πρωτοποριακή ιδέα MPV που έφερε επανάσταση στην αγορά αυτοκινήτου δημιουργώντας στην ουσία την συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων.
Τώρα, το 2015, η Renault άλλαξε εντελώς το Espace, συνδυάζοντας τις κομψές και ισχυρές γραμμές ενός μεγάλου crossover με μια εξαιρετική εμπειρία εντός του αυτοκινήτου με αποκλειστικά χαρακτηριστικά, όπως το σύστημα Renault Multi-Sense® το οποίο προσφέρει μια επιλογή από 5 διαφορετικούς τρόπους οδήγησης.
Επειδή η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, η Renault και η εταιρεία Publicis δημιούργησαν μια διαφημιστική καμπάνια με την ιδέα της να βασίζεται σε μια βασική αξία για το κοινό-στόχο: τον χρόνο.
Για να υλοποιηθεί η ιδέα και να προσελκύσει ένα πολύ απαιτητικό πελατολόγιο, η Renault και η Publicis επέλεξαν να συνεργαστούν με έναν πρεσβευτή της μάρκας, τον Αμερικανό ηθοποιό: Κέβιν Σπέισι.
Στο επίκεντρο της λειτουργίας βρίσκεται επίσης και ο ιστοτοπος www.espace.renault.com όπου οι χρήστες μπορούν να ανακαλύψουν το νέο Renault Espace και απολαύσουν τις ταινίες μικρού μήκους με πρωταγωνιστή τον Κέβιν Σπέισι. Η εκστρατεία υποστηρίζεται σε όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες μέσων μαζικής ενημέρωσης της Renault και σε 3 έντυπες διαφημίσεις με πρωταγωνιστή τον Κέβιν Σπέισι και το νέο Renault Espace.
Η νέα καμπάνια του Renault Espace θα ξεκινήσει στις 15 Απριλίου στη Γαλλία και σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη στη συνέχεια.