Για να σηματοδοτήσει την έναρξη του νέο SUV Kadjar, ο Laurens van den Acker, επικεφαλής σχεδιασμού της Renault μίλησε σε γαλλικά μέσα ενημέρωσης τονίζοντας τη σημασία του ύφους μεταξύ των κατασκευαστών του Ομίλου και τη στρατηγική που έθεσε σε εφαρμογή για να ενισχύσει την εικόνα της Renault.
“Από το 2012, ο σχεδιασμός είναι και πάλι ο νούμερο ένα λόγος για να αγοράσεις ένα Renault,” εξηγεί. “Προσπάθησα να βρω την ψυχή της Renault, κάνοντας ωραία αυτοκίνητα, δημιουργώντας μια ισχυρή ταυτότητα και τη διαφοροποίηση της μάρκας Dacia για να αποφευχθεί ο κανιβαλισμός“, προσθέτει ο Van den Acker. “Σήμερα, μπορούμε να αναγνωρίσουμε τέλεια ένα Renault με την απόλυτα αναγνωρίσιμη μάσκα του, και την ίδια στιγμή, είναι μια αρκετά ευέλικτη ταυτότητα που ταιριάζει τόσο στο μικρο Twingo όσο και στο premium Espace”.
“Η Dacia τα πήγαινε πολύ καλά, με το Duster να είναι το βασικό μοντέλο. Πριν, η Dacia είχε μόνο την εικόνα των προσιτών αυτοκίνητων, τώρα με το Duster έχει δείξει ότι η τιμή και ο σχεδιασμός δεν είναι αντιφατικά πράγματα”, σχολίασε κλείνοντας ο Van den Acker.