Η αγωνιστική κατάσταση του Robert Kubica ολοένα και αυξάνεται από τις αρχές του περασμένου μήνα, όταν η Renault F1 έδωσε στον Πολωνο την ευκαιρία να οδηγήσει ένα από τα μονοθέσια της για πρώτη φορά σε διάστημα έξι ετών. Αν και ο Kubica και η Renault έχουν απορρίψει τους ενθουσιασμένους ισχυρισμούς ότι ο Kubica βρίσκεται σε μια εγγυημένη πορεία επιστροφής στη Formula 1, δεν προσποιούνται ότι δεν θέλουν να αναζωπυρώσουν τη σχέση τους.
Η Renault παραδέχτηκε μετά το πρώτο τεστ ότι ο Πολωνός συμπλήρωσε 115 γύρους χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα (διαβάστε περισσότερα). Λιγότερο από μία εβδομάδα πριν, ο Kubica δήλωσε ότι η εμπιστοσύνη του στη δική του ικανότητα να χειρίζεται ένα μονοθέσιο της Formula 1 είχε πέσει από 10-20% σε 80-90%, όπως διορθώθηκε από μια μεταφρασμένη συνέντευξη του στο διαδίκτυο.
Η Renault επιβεβαίωσε ότι ο Kubica θα πραγματοποιήσει και δεύτερο τεστ
Μια πρόσφατη φήμη, που τώρα αρνείται η Renault, ανέφερε ότι ο Kubica θα έπαιρνε χρόνο σε ελεύθερα δοκιμαστικά παρασκευής με το μονοθέσιο του Jolyon Palmer στο Grand Prix της Ιταλίας αργότερα αυτή τη σεζόν. Όπως αποδεικνύεται, η αλήθεια είναι πιο όμορφη από τη μυθοπλασία, καθώς δεν θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Σεπτέμβριο καθώς θα λάβει μέρος σε ελεύθερα δοκιμαστικά με τη Renault στο τέλος αυτού του μήνα στην Ουγγαρία. Δείτε το σχετικό tweet..
Anteprima – Kubica guiderà per la prima volta la #Renault #F1 2017 a Budapest https://t.co/GnkFxN9NkQ pic.twitter.com/GXu6ymtci1
— Italiaracing.net (@Italiaracing) July 10, 2017
Δεν είναι επί του παρόντος γνωστό αν η δοκιμαστική περίοδος θα είναι κατά τη διάρκεια των Ελεύθερων δοκιμών ως μέρος του Σαββατοκύριακου αγώνα ή θα συμβεί κατά τη διάρκεια ξεχωριστής, ιδιωτικής συνάντησης που οργανώνεται μεταξύ της Renault και των ιδιοκτητών της πίστας.
Το γεγονός και μόνο ότι ο Robert Kubica παίρνει μια ευκαιρία σε ένα τρέχον μονοθέσιο της Formula 1 μιλά περισσότερο από τον όγκο για τις πιθανότητές του επιστροφής στο άθλημα. Ακριβώς για να δούμε τη συντομογραφία KUB στις οθόνες χρονισμού μπορεί να είναι αρκετή για κάποιους από εμάς.
Πηγή: thedrive.com