Το Renault Kwid ανανεώθηκε τον Αύγουστο του 2018, αλλά δεν μπορούσε να κάνει πολλά για τη βελτίωση των πωλήσεων, όπως λένε οι στατιστικές.
Η Renault έθεσε το εαυτό της ως σοβαρό υποψήφιο στην ινδική αγορά με το SUV Duster, αλλά χρειάστηκε η γαλλική εταιρεία μέχρι το 2015 για να πιάσει ένα πραγματικό όγκο πωλήσεων. Το μικρό hatchback Kwid εισήλθε στην υπερβολικά γεμάτη κατηγορία Α για να προκαλέσει μια έκπληξη και ήταν μια τολμηρή προσπάθεια που πραγματικά αποδιδόταν στη Renault να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά.
Το Kwid, τοποθετημένο ακριβώς ενάντια στο Maruti Suzuki που συνέβαλε στη δημιουργία του μεγαλύτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων στην Ινδία, με πάνω από 50% μερίδιο αγοράς, το Kwid είχε πολλά τεχνάσματα στο οπλοστάσιό του. Με υψηλό επίπεδο τοπικής κατασκευής, η Renault κατόρθωσε να τιμολογήσει επιθετικά το Kwid με μια μακρά λίστα χαρακτηριστικών. Η εξωτερική σχεδίαση στα πρότυπα των SUV ήταν ένα άλλο σημείο έγκρισης μεταξύ των πελατών, καθώς το Kwid συνέχισε να έχει κατά μέσο όρο πωλήσεις 9.000 μονάδες. Η Renault έκανε κινήσεις για να διατηρήσει το Kwid φρέσκο και ζωντανό, καθώς πολλά ειδικά και εορταστικά μοντέλα παρουσιαστηκαν.
Δεδομένου ότι η κατηγορία είχε όλο και περισσότερο αναξιοποίητο δυναμικό, οι αυτοκινητοβιομηχανίες άρχισαν να διερευνούν τρόπους να συγκεντρώσουν όγκους όπως το Tata Tiago με ένα καλύτερο πακέτο ασφάλειας σε ένα πολύ προσιτό επίπεδο τιμών. Ενώ το Maruti Suzuki επεκτείνει τις προσφορές του, η Renault δεν μπόρεσε να κάνει πολλά γι ‘αυτό και αντίθετα προσπάθησε να κάνει το Kwid καλύτερο.
Η συνεχής πτώση των πωλήσεων αναμενόταν να μετριαστεί από το πρόσφατο facelift. Έλαβε αναθεωρημένη μπροστινή μάσκα με χρωμιωμένες πινελιές, αναθεωρημένα πλαστικά πλευρικών πορτών, υποδοχή φόρτισης 12V για τους πίσω επιβάτες που είναι ενσωματωμένη στη θήκη ραφιού, προαιρετικό σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 7 ιντσών Media NAV και λαβές πόρτας χρωμίου.
Αλλά δεν θα μπορούσε να σταματήσει το Kwid από τη διαρκή βουτιά τους τελευταίους μήνες. Με τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό, όπως το νέο Hyundai Santro που φθάνει και η κατηγορία των μικρών SUV που έχει μεγάλη ώθηση, η Renault θα μπορούσε να κάνει μεγάλες αλλαγές στην επόμενη γενιά Kwid με μεγαλύτερο αποτύπωμα, βελτιωμένη ποιότητα εσωτερικού χώρου και κυρίως ασφάλειας.
(gaadiwaadi.com)