Η Renault Samsung Motors (RSM) εντείνει τις προσπάθειες ώστε να ενισχύσει τις υποτονικές πωλήσεις στην αγορά της Κορέας. Μία από τις βασικές στρατηγικές που ανακοίνωσε η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κορέας είναι να τονίσει την ταυτότητα της μητρικής εταιρείας Renault, για να δώσουν στα αυτοκίνητά της αίσθηση του εισαγόμενου!
Σε συνέντευξη Τύπου την Τετάρτη, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος Park Dong-Hoon ανακοίνωσε τα σχέδιά της εταιρίας για αναδιοργανώσει των εκθεσιακών χώρων και βελτίωση της εξυπηρέτησης μετά την πώληση.
Μία από τις μεγάλες αλλαγές είναι ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα υιοθετήσει μια νέα ταυτότητα Shop (SI) για τους εκθεσιακούς χώρους της. Αντί του μπλε, το οποίο είναι ευρέως γνωστό ως το χρώμα της μάρκας Samsung, θα διαθέτουν περισσότερες κίτρινες πινακίδες και στις κύριες εισόδους. Το Κίτρινο αντιπροσωπεύει την ταυτότητα της Renault. Η εταιρεία είπε ότι οι αλλαγές θα εφαρμοστούν σε 70 από 188 καταστήματα σε εθνικό επίπεδο μέχρι το τέλος του έτους και σε όλα τα καταστήματα μέχρι το 2017.
“Το επόμενο έτος θα είναι ένα νέο ξεκίνημα για την εταιρία. Θα προσπαθήσουμε για κάτι νέο σε όλα – εκθέσεις, προϊόντα, μάρκετινγκ και πωλήσεις – προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών.”
Η RSM δελεάστηκε από την ενίσχυση της ταυτότητας της GM Κορέας η οποία ήρθε πιο κοντά στην μητρική Chevrolet κάτι που έχει δημιουργήσει μια μεγάλη επιτυχία. Οι Κορέατες αγοραστές γνωρίζουν ότι τα αυτοκίνητα που πωλούνται από την GM Κορέας εισάγονται απευθείας από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η RSM πωλεί επίσης αυτοκίνητα, όπως το QM3 (Captur), το μικρο SUV που κατασκευάζεται στην Ισπανία, και θέλει να κάνει τους τοπικούς καταναλωτές να αισθανθούν ότι αγοράζουν εισαγόμενο προϊόν.
Η νέα στρατηγική ακολουθεί τις υποτονικές πωλήσεις. Η RSM πούλησε μόνο 7.011 μονάδες τον Οκτώβριο, 4,7% πτώση από το προηγούμενο έτος. Ένα πιο σοβαρό πρόβλημα είναι το μερίδιο αγοράς, το οποίο ανήλθε σε μόνο 4,8% τον περασμένο μήνα, το χαμηλότερο μεταξύ όλων των πέντε τοπικών αυτοκινητοβιομηχανιών και κάτω από την μικρότερη αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας, Ssangyong Motor, η οποία έπιασε 6,8% τον περασμένο μήνα, χάρη στο νέο SUV της Tivoli.
Οι πωλήσεις της Ssangyong αυξήθηκαν κατά 83,5% τον περασμένο μήνα από το προηγούμενο έτος. Το μερίδιο αγοράς της RSM ήταν 5,5% το προηγούμενο έτος, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για την Ssangyong ήταν 4,7%.