Στο τέλος του 2015, η Renault θα λάβει την απόφαση σχετικά με τη μελλοντική κατεύθυνση που θα έχει στη Formula 1.
Επί του παρόντος, είναι προμηθευτής κινητήρων για τις ομάδες των Red Bull και Toro Rosso, με συμβόλαιο μέχρι το τέλος της σεζόν του 2016, με την Renault να έχει την επιλογή να συνεχίσει σε αυτή τη διαδρομή.
Μπορούν, ωστόσο, να επιλέξουν να γίνουν και πάλι μια πλήρης ομάδα ή ακόμα και πάρουν τον δρόμο της εξόδου από την Formula 1 εντελώς, ειδικά αν οι ισχύοντες κανόνες του κινητήρα δεν αλλάξουν.
Ο Cyril Abiteboul, διευθύνων σύμβουλος της Renault Sport F1 , πιστεύει ότι η Red Bull θα απαιτήσει σαφήνεια σχετικά με την κατάσταση πολύ σύντομα, ειδικά με την τρέχουσα σύμβαση μεταξύ των δύο μερών που έχει λιγότερο από δύο σεζόν για να τελειώσει.
“Η Red Bull θέλει την εμπιστοσύνη ως προς την ικανότητα να καλύψουν τη διαφορά, και από την πλευρά μας χρειαζόμαστε τη βεβαιότητα στο ότι μπορούμε να καλύψουμε τη διαφορά,”
ανέφερε ο Abiteboul στο Autosport.
“Πρέπει επίσης να έχουμε εμπιστοσύνη στην αξία του αθλήματος και στην αξία αυτής της συνεργασίας. Αυτό είναι κάτι που χτίζεται με την πάροδο του χρόνου. Δεν υπάρχει βιασύνη.”
Ο Abiteboul καταλαβαίνει πως η ομάδα της Red Bull χρειάζεται σαφήνεια σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια της Renault και αναμένει το Milton Keynes να ψάχνει για συγκεκριμένες απαντήσεις πριν το τέλος του έτους.
“Ξέρω ότι αυτό είναι μέρος της οργάνωσης που ξεκινά την προετοιμασία νωρίς. Φαντάζομαι κάποια στιγμή αργότερα, το 2015 θα θέλουν να ξέρουν τι θα συμβαίνει το 2017.”
Ψίθυροι στα paddock δείχνουν ότι ο Γάλλος προμηθευτής κινητήρων θα μπορούσε να αγοράσει, μια άλλη ομάδα με τα ονόματα των Toro Rosso, Manor και Lotus να έχουν πέσει στο τραπέζι. Ο Abiteboul δεν ανέφερε τίποτα σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια της εταιρίας, επιμένοντας ότι προς το παρόν, η Renault πρέπει να επικεντρωθεί στο να καταστείσει τον κινητήρα της πιο ανταγωνιστικό.
«Αυτή τη στιγμή το καλύτερο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε για τη δική μας κατάσταση είναι να υποθέσουμε ότι θα συνεχίσουμε όπως είμαστε, με εμάς ως προμηθευτή κινητήρων και αυτούς ως πελάτης της Renault. Αυτό θα μας δώσει την καλύτερη ευκαιρία για γρήγορη επιτυχία με κοινή οργάνωση, αλλά παράλληλα να δουλεύουμε όλοι για το μέλλον. Αυτό μπορεί να είναι ένα διαφορετικό μέλλον για αυτούς, ένα διαφορετικό μέλλον για μας, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει μέλλον, αν δεν έχουμε ένα ανταγωνιστικό κινητήρα »
, είπε.