Λόγω της έναρξης ισχύος του νέου προτύπου Euro 6d-temp την 1η Σεπτεμβρίου 2018, τα Koleos και Kangoo (στην έκδοση MPV) είναι διαθέσιμα μόνο από το απόθεμα.
Με τη μετάβαση στo Euro 6-d Temp, οι κατασκευαστές προσπαθούν να συμμορφωθούν βάση των νέων κανονισμών ρύπανσης. Στη Renault, ένα μεγάλο μέρος της γκάμας (Mégane, Scénic, Kadjar, Talisman και Espace) θα λάβει, από τις παραγωγές του Σεπτεμβρίου, τους νέους κινητήρες, συγκεκριμένα το 1.3 TCe και το 1.8 TCe FAP στη βενζίνη και τους 1.5, 1.7 και 2.0 BluedCi στα ντίζελ.
Νέος BluedCi 2.0
Αυτό δεν συμβαίνει στην περίπτωση του Kangoo, του οποίου η παραγωγή σταμάτησε τον Ιούλιο. Η Renault ανακοίνωσε στο δίκτυό αντιπροσώπων της την επιστροφή των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2019. Χωρίς να διευκρινίζει εάν θα γίνει με το νέο Kangoo III το 2019. Αυτό θα έχει αντίκτυπο διότι, το PSA θα ξεκινήσει το Citroën Berlingo, το Opel Combo Life και το Peugeot Rifter το Σεπτέμβριο.
Ένα χρόνο στην Ευρωπαϊκή αγορά, το Koleos βλέπει την παραγωγή του (στη Νότια Κορέα) να σταματά εν αναμονή της εισόδου των νέων 2.0 BluedCi 160 και 200 ίππων. Η ημερομηνία δεν κοινοποιήθηκε από τον γαλλο κατασκευαστή. Παρ ‘όλα αυτά, και τα δύο μοντέλα είναι ακόμα διαθέσιμα σε απόθεμα.
Renault Espace και Talisman (2018). Νέοι κινητήρες TCe FAP και BluedCi
(largus.fr)