Η άφιξη του νέου Espace είναι μια νέα πρόκληση για το εργοστάσιο της Renault στο Ντουέ της Γαλλίας, το οποίο θα παράγει τελικά τα high-end μοντελα του κατασκευαστή, χρησιμοποιώντας τη νέα πλατφόρμα CMF1. Το νέο Espace βασίζεται σε αυτή την πλατφόρμα, όπως και τα επόμενα Scenic και Laguna, και τα τρία μοντέλα θα κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης. Το εργοστάσιο, το οποίο παρήγαγε 9,4 εκατομμύρια οχήματα από τότε που άνοιξε το 1975, φαίνεται να εκτοξεύεται στην πιο ισχυρή θέση του Ομίλου Renault.
Το εργοστάσιο της Renault Oued Tlelat κοντά στο Οράν, θα εγκαινιαστεί στις 10 Νοεμβρίου, παρουσία των Υπουργών Εξωτερικών και Οικονομίας της Γαλλίας, κ Laurent Fabius και Emmanuel Macron και του Πρόεδρου της Renault, Carlos Ghosn.
Το εργοστάσιο, ανήκει κατά 51% από το αλγερινό κράτος και 49% από τη Renault, θα έχει αρχικά μια παραγωγική ικανότητα των 25.000 οχημάτων ετησίως, με 350 άμεσες θέσεις εργασίας. Το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευαστή θα είναι το Renault Symbol. Θα προορίζεται για την εγχώρια αγορά της Αλγερίας, η οποία ειναι η δεύτερη μεγαλύτερη στην Αφρική με πάνω από 400 000 οχήματα που εισάγονται ετησίως.
Ο στόχος του εργοστασιου Oued Tlélat δεν είναι ο ίδιος με του εργοστασιου της Renault στο Μαρόκο της Ταγγέρης, που κατασκευαστηκαν 100.000 Dacia Lodgy, Dokker και Sandero το 2013, με το 90% να προορίζεται για εξαγωγή.