Η νέα γενιά Renault Megane RS έχει μερικά εξαιρετικά χαρακτηριστικά που το καθιστούν ένα από τα καλύτερα Hot hatch στην αγορά.
Το σύστημα τετραδιευθυνσης είναι ένα από αυτά, καθώς σε αντίθεση με τους άμεσους αντιπάλους του, το γαλλικό αυτοκίνητο χρησιμοποιεί αυτό το σύστημα που ονομάζεται 4Control από τη Renault, για να βελτιώσει το χειρισμό του. Και το καλύτερο μέρος είναι ότι οι πελάτες δεν χρειάζεται να πληρώσουν επιπλέον για να επωφεληθούν από αυτό, επειδή προσφέρονται ως στάνταρ.
Renault Megane RS Trophy 2019: Δοκιμάζεται στο Nurburgring, η ριζοσπαστική έκδοση της τρίτης γενιάς (spy pics)
Τι άλλο είναι ιδιαίτερο για την τελευταία γενιά Megane RS; Είναι ο κινητήρας, επειδή εκτός από μερικές τροποποιήσεις, είναι πανομοιότυπος με αυτόν που τοποθετείται στο κέντρο της μοντέρνας Alpine A110. Στην καυτή θήκη, η υπερτροφοδοτούμενη τετρακύλινδρη μονάδα 1.8-λίτρων είναι πιο ισχυρή, με 280PS (276hp / 206kW) και ροπή 390Nm (288lb-ft), επιτρέποντάς του να καλύψει τα 0-100km / h (0-62mph) επιτάχυνση σε 5,8 δευτερόλεπτα.
Τώρα, μπορείτε να αναρωτηθείτε γιατί επιλέξαμε να ανακεφαλαιώσουμε μερικά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Renault Megane RS 2018. Αυτό συμβαίνει επειδή το παρακάτω βίντεο αποκαλύπτει μια ακόμα ενδιαφέρουσα πτυχή του μοντέλου: τον ήχο εξάτμισης του. Πριν το ελέγξετε όμως, θυμηθείτε ότι αυτό είναι ένα αυτοκίνητο που τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1.8 λίτρων, οπότε μην το συγκρίνετε με ένα AMG ή Porsche, αλλά με ένα Volkswagen Golf GTI ή ένα Honda Civic Type R .
Τούτου λεχθέντος, ποια είναι η ετυμηγορία σας για του ηχου της εξάτμισης του τελευταίου Megane RS; Πείτε μας τι σκέφτεστε παρακάτω.