Η Renault συνεχίζει να αποκαλύπτει τα μυστικά του νέου Mégane RS με ένα δεύτερο βίντεο αφιερωμένο σε ένα νέο τεχνικό στοιχείο. Στο σύστημα τετραδιεύθυνσης του σπορ compact, το οποίο είναι εξοπλισμένο με το σύστημα 4Control που έχει ήδη μπει σε αρκετά μοντέλα του Γάλλου κατασκευαστή τα τελευταία χρόνια.
Δύο τρόποι λειτουργίας
Σε χαμηλές ταχύτητες, μέχρι και τα 60 km/h οι πίσω τροχοί περιστρέφονται προς την αντίθετη κατεύθυνση προς τους εμπρόσθιους τροχούς, σε μειωμένη γωνία, για να βελτιώσουν το χειρισμό.
Μεταξύ 60 και 250 km/h, οι πίσω τροχοί περιστρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση μπροστά, πάντοτε λιγότερο έντονα, για να βελτιστοποιούν τη σταθερότητα στις γρήγορες στροφές. Τα 250 km/h είναι η τελική ταχύτητα που ανακοινώθηκε με τη μετάδοση διπλού συμπλέκτη EDC. Με το μηχανικό κιβώτιο, η Renault υπόσχεται 255 km/h.
4Control με λιγότερα απο 60 km/h
4Control με περισσότερα από 60 km/h
Το 4Control είναι επίσης διαθέσιμο, στάνταρ ή προαιρετικό, και σε άλλα Renault όπως το Mégane GT, Espace ή Talisman. Ωστόσο, η ιδέα δεν είναι μοναδική για το Renault. Παρουσιάστηκε στην αγορά τη δεκαετία του 1980 από την Honda, και τα τελευταία χρόνια το έχουμε δει σε αρκετούς κατασκευαστές όπως η BMW ή ο όμιλος Volkswagen.
Διαβάστε επισης: