Αν μέχρι τώρα η Dacia ήταν ικανοποιημένη με μια αποδεδειγμένη παλιά πλατφόρμα, οι μελλοντικές γενιές θα πρέπει να προσφέρουν την ολοκαίνουργια τεχνική βάση που θα βασιστεί το επόμενο Clio 5. Μια επανάσταση;
Από τεχνικής άποψης, η Dacia βασίζεται στην πλατφόρμα Renault Zero B από τα μέσα της δεκαετίας του ’90. Μια πλατφόρμα του Clio II. Μια κατάσταση που πρέπει να αλλάξει ριζικά σύμφωνα με τον Laurens van den Acker, υπεύθυνο σχεδιασμού του ομίλου Renault.
Έχει μόλις δηλώσει στο γαλλικό Challenges ότι “η τρίτη γενιά Logan/Sandero θα κατασκευαστεί στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα CMF-B”. Με άλλα λόγια, πάνω στην νέα συμπαγής αρθρωτή πλατφόρμα που η επόμενη γενιά του Clio, η πέμπτη, θα κυκλοφορήσει μέσα σε λίγους μήνες.
Μια ριζική αλλαγή που θα μπορούσε να προσφέρει πολύ περισσότερες στιλιστικές δυνατότητες όπως αναφέρει. Αλλά αυτό θα επιτρέψει επίσης στη Dacia να προετοιμαστεί για την ηλεκτροκινηση και τις μελλοντικές απαιτήσεις ασφαλείας.
“Τελικά, η πλατφόρμα CFM-B θα αντικαταστήσει όλα τα μοντέλα βασισμένα στην Dacia B. Επειδή θα έρθει η ηλεκτροκινηση στα μοντέλα αυτά και τα βοηθήματα ασφαλείας θα γίνουν υποχρεωτικά το 2022”, δήλωσε ο Bruno Ancelin, διευθυντής προγραμμάτων προϊόντων της Renault.
Είπε επίσης ότι η Dacia θα μπορούσε ακόμα να συνεχίσει να χρησιμοποιεί την παλιά πλατφόρμα B Zero για συγκεκριμένα μοντέλα που πωλούνται σε αγορές με λιγότερο αυστηρές απαιτήσεις, όπως η Ρωσία, για παράδειγμα. Αλλά περισσότερο για την Ευρώπη.