Η κινεζική κυβέρνηση θέλει να προωθήσει την ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων. Η Εθνική Επιτροπή για τα σχέδια Ανάπτυξης και Μεταρρύθμισης περιλαμβάνουν αναθεωρήσει προς τα κάτω στην τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος για τις υποδομες φόρτισης των ηλεκτρικων οχημάτων. Επιπλέον, το Υπουργείο Οικονομικών της Κίνας ανέφερε ότι οι αγοραστές των εναλλακτικών οχημάτων ενέργειας (ηλεκτρικό, plug-in υβριδικά και κυψέλες καυσίμου) θα πρέπει να απαλλάσσονται από τον φόρο για την αγορά ενός αυτοκινήτου. Η κινεζική κυβέρνηση σχεδιάζει επίσης να κυκλοφορήσει ένα προϋπολογισμό ύψους 12,5 δισεκατομμυρίων € για την επιτάχυνση της ανάπτυξης ενός δικτύου σταθμών φόρτισης στη χώρα.
Οι ξένοι κατασκευαστές θέλουν να εισέλθουν στην κινεζική αγορά ηλεκτρικων αυτοκίνητων, οι οποία μέχρι τώρα κυριαρχείται περισσότερο από το 95% από τις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της BYD (55% στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων) και Chery (39% μερίδιο αγοράς). Για παράδειγμα, το Nissan Leaf, ξεκίνησε στην Ιαπωνία, την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2010, έχει μόλις πρόσφατα κάνει ντεμπούτο στην Κίνα με την επωνυμία Venucia e30, στο πλαίσιο της εταιρικής σχέσης μεταξύ της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της Dongfeng. Αρκετά άλλα μοντέλα θα ξεκινήσουν μέχρι το τέλος του έτους, οπως: Volkswagen E-Up, Denza ( κοινοπραξία μεταξύ της Daimler και thw BYD) και Toyota Ranz EV-FAW. Επιπλέον, το Renault Fluence ZE (Διαβάστε σχετικό άρθρο) αναμένεται το 2016 οπως και η Tesla, πρωτοπόρος στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Κίνα το 2013 και έχει ένα δίκτυο 200 σταθμών φόρτισης.
Η Renault Samsung επανέφερε τις υπερωρίες και την εργασία τα Σαββατοκύριακα στο εργοστάσιό της στο Busan, για να ανταποκριθεί στη ζήτηση για τα μοντελα SM7 Nova και Nissan Rogue (που εξάγεται στις Ηνωμένες Πολιτείες), ειδικότερα.
“Από αυτό το μήνα, οι εργαζόμενοι θα εργάζονται την βάρδια της ημέρας και της νύχτας για άλλη μία ώρα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, και η παραγωγή θα πρέπει επίσης να συνεχίζεται τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες,” είπε ο κατασκευαστής. Τα μέτρα αυτά θα αυξήσουν την παραγωγή των 5.000 μονάδων. Το εργοστάσιο Busan θα κατασκευάσει αυτό το μήνα περισσότερα από 22.000 οχήματα, τον υψηλότερο όγκο εδώ και τρία χρόνια.
Η Avtovaz αναμένει οι πωλήσεις της στη Ρωσία να μειωθούν κατά 20,5% κατά το τρέχον έτος σε περίπου 425.000 μονάδες, που αντιπροσωπεύουν μερίδιο αγοράς 17%.
Ο Bo Andersson, πρόεδρο της Avtovaz, είπε ότι το τελικό αποτέλεσμα θα μπορούσε, ωστόσο, να είναι λίγο διαφορετικό, ανάλογα με την εξέλιξη των πωλήσεων το τελευταίο τρίμηνο. “Το πρόγραμμα απόσυρσης που εισήγαγε η κυβέρνηση μας επέτρεψε να πουλήσουμε 15.000 επιπλέον αυτοκίνητα τον Σεπτέμβριο και ίσως και 35.000 τον Οκτώβριο”, είπε.
Όσον αφορά την παραγωγή, ο κατασκευαστής προβλέπει έναν όγκο 544.000 μονάδες για το σύνολο του 2014, εκ των οποίων 400.000 Lada και 144.000 μοντέλα Renault-Nissan.
Η εταιρεια Maxion Wheels αναφέρει ότι θα παρέχει στην Renault περισσότερους από ένα εκατομμύριο ζάντες VersaStyle για τα οχήματα Megane, Scenic, Clio και τα μοντέλα Dacia Logan και Dacia Sandero Stepway κατά τη διάρκεια του 2014.