Η κορεατική θυγατρική της Renault πούλησε 22.077 οχήματα συνολικά τον περασμένο μήνα, εκ των οποίων 8.568 πωλήθηκαν στη Νότια Κορέα (+ 61,6%) και 13.509 στο εξωτερικό (+ 54%). Η ανάπτυξη στην κορεατική αγορά έγινε χάρη στην ισχυρή ζήτηση για το SM5 και την αυξανόμενη δημοτικότητα του QM3. Με 7.350 μονάδες που πωλήθηκαν, το Nissan Rogue αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ήμισυ των εξαγωγών. Κατά τους πρώτους έντεκα μήνες του έτους, οι πωλήσεις της Renault Samsung αυξήθηκαν κατά 24,3% σε 146.210 μονάδες. Οι πωλήσεις στην κορεατική αγορά ανήλθαν σε 69.640 μονάδες (+ 33,7%) και αυτές στο εξωτερικό 76.570 μονάδες (+ 16,9%).
Η Renault αποφάσισε να επενδύσει 47.800.000 στο εργοστάσιο Caudan (400 εργαζόμενοι), κοντά στο Lorient, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια νέα γραμμή παραγωγής για εξαρτήματα αυτοκινήτων. Η γραμμή θα έχει δυναμικότητα παραγωγής 4.000 τόνων ανά έτος, και θα τεθεί σε λειτουργία τον Ιούλιο του 2015.
Σε μια συνέντευξη με AUTO-UTILITAIRE.COM, ο πρόεδρος της Renault, Carlos Ghosn, ανέφερε τις δυνατότητες που έχει η Αλγερινή αγορά:
«Η Αλγερία είναι η μεγαλύτερη χώρα της Αφρικής, τον αραβικό κόσμο και τη λεκάνη της Μεσογείου. Η Αλγερία είναι επίσης η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων της ηπείρου και θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει η πρώτη. Η παραγωγή της Renault στην Αλγερία γίνεται σε ένα Αλγερινό εργοστάσιο, στρατηγικό και αποτελεσματικό. Αποτελεί το επιστέγασμα μιας ισχυρής συνεργασίας μεταξύ της Renault και της Αλγερίας, η οποία σηματοδοτεί τη γέννηση της αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας »
Ο Ghosn δήλωσε ότι η Renault θέλει να ενισχύσει την ηγετική της θέση στην Αλγερία και να γίνει ο κορυφαίος παίκτης της βιομηχανίας στην χώρα.
“Το έργο φαίνεται υποδειγματικό διότι θα ωφελήσει τους μετόχους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής του Οράν και του σύνολου της χώρας».
Η Renault Trucks είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην αγορά φορτηγών της Αλγερίας άνω των 16 τόνων με μία διείσδυση της τάξης του 48%, σε μια αγορά με σχεδόν 4.500 πωλήσεις ανά έτος.
Ο Patrick Petitjean αντιπρόεδρος της RT ανέφερε πως η γαλλικής εταιρεία κατέχει πάνω από 50% μερίδιο αγοράς στην Αλγερία.