Η γαλλική κυβέρνηση σχεδιάζει, από το 2015, την αύξηση της φορολόγησης στο diesel κίνησης, ούτως ώστε να μειωθεί η απόσταση από την τιμή της βενζίνης αλλά και, σε δεύτερο χρόνο, την παροχή κινήτρων για την αναβάθμιση ή και την αντικατάσταση αυτοκινήτων με πετρελαιοκινητήρες παλαιάς τεχνολογίας. Το 80% των Γάλλων έχει επιλέξει να οδηγεί πετρελαιοκίνητες εκδόσεις αυτοκινήτων καθώς το πετρέλαιο αποτελούσε επί δεκαετίες το «αγαπημένο» καύσιμο της γαλλικής κυβέρνησης. Η ανακοίνωση του εκπροσώπου της Renault εστιάζει, περισσότερο, στην αποτελεσματικότητα του μέτρου και στο γεγονός ότι η γαλλική κυβέρνηση επικαλείται λόγους προστασίας του περιβάλλοντος για την αλλαγή πλεύσης στη φορολόγηση του diesel.
«Ο νέος φόρος δεν κάνει το διαχωρισμό ανάμεσα σε νέας τεχνολογίας diesel κινητήρες και παλιάς τεχνολογίας diesel και κατ’ επέκταση, η επιβολή του δεν θα έχει καμία επίδραση στο περιβάλλον.»
Η Renault σχεδιάζει το λανσάρισμα του ηλεκτρικού Twizy στην Κολομβία, τον Απρίλιο του 2015, πέντε μήνες μετά την είσοδο του Kangoo ZE στην αγορά (στην τιμή των 80,99 εκατομμυρίων πέσος Κολομβίας, ή €29.345).
Το Twizy θα πωλείται περίπου 40 εκατομμύρια πέσος Κολομβίας (€ 14.375), καθιστώντας το φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην αγορά της Κολομβίας.
Τα ηλεκτρικά οχήματα στην Κολομβία έχουν πολλές επιχορηγήσεις: κανένα φόρο εισαγωγής, μειωμένο ΦΠΑ, ενισχύσεις για την αγορά μπαταριών, δωρεάν χώρο στάθμευσης, κα.
Η Renault Samsung ξεκίνησε μια νέα έκδοση του QM3 (Captur στην ευρωπαϊκή αγορά) ονόματι vintage 2015 στην αγορά της Κορέας. Το όχημα αποκτά νέο εξοπλισμό με τις τιμές να ανεβαίνουν ελαφρώς, και να κυμαίνονται από ₩22,8 έως 24.950.000 (16.500 έως €18.070).
Το QM3 έχει πουλήσει 16.014 αντίτυπα από την εισαγωγή του στα τέλη του 2013. Κατασκευάζεται και εισάγεται από την Ισπανία και είναι εξοπλισμένο με ένα τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1.5 λίτρων, σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη έξι ταχυτήτων.
Ο Carlos Ghosn μιλά για την ηγεσία στον 21ο αιώνα