Σε συνέντευξη στο περιθώριο του Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης σχετικά με την πιθανή εμφάνιση της Apple ως κατασκευαστής αυτοκινήτων, ο Carlos Ghosn, διευθύνων σύμβουλος της Renault-Nissan, δήλωσε ότι είναι ευπρόσδεκτοι ανταγωνιστές στον τομέα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
«Είναι αναζωογονητικό να βλέπεις ότι ακόμη και οι εταιρείες υψηλής τεχνολογίας θέλουν να ενταχθούν στο τομέα του ηλεκτρικού αυτοκίνητου. Είμαι περίεργος γιατί θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι είδους καινοτομίες μπορούν να φέρουν, πέραν των όσων έχουμε ήδη κάνει»,
δήλωσε ο Ghosn και συνέχισε,
“Δεν έχω απολύτως κανένα φόβο, και δεν είμαι καθόλου αντίθετος με μια πιθανή άφιξη της Apple στον κόσμο του αυτοκινήτου. Βλέπω όλους τους ανθρώπους που συμμετέχουν στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ως συμμάχους, κατά κάποιο τρόπο. Μαζί, υποστηρίζουμε μια τεχνολογία που είναι πολύ σημαντική “.
Όσο για την Google, ο Carlos Ghosn δήλωσε ότι η εταιρεία του ήταν ήδη “συνέταιροι” στον τομέα της έρευνας όσον αφορά τα αυτόνομα αυτοκίνητα.
Οι νέες συνέργιες μεταξύ της Renault και της Nissan έφθασαν τα 3.900.000.000€ το περασμένο έτος, όπως δήλωσε ο Christian Mardrus, Διευθύνων Σύμβουλος για την προεδρία της Συμμαχίας, στο περιθώριο του Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Οι νεες συνέργιες είναι ελαφρώς υψηλότερες από ό, τι αναμενόταν, σε σύγκριση με τα 2.870 εκατομμύρια το 2013.
Το 2016, η Renault-Nissan θα φτάσει τα πέντε δις ευρώ σε συνέργειες, τα οποία θα είναι το αποτελέσματα των πρώτων οχημάτων που θα παράγονται σε μια κοινή πλατφόρμα εκτός από τη συνεργασία των δύο εταίρων στην αγορά.
Η Avtovaz θα ξεκινήσει την παραγωγή κινητήρων 1.6 λίτρων 110 hp της Renault-Nissan (κωδική ονομασία Η4) από τις 15 Μαρτίου. Οι κινητήρες αυτοί θα χρισιμοποιηθούν στα νέα Lada Vesta και Xray, αλλά και σε οχήματα της Renault και της Nissan που συναρμολογούνται στη Ρωσία.
«Δεν μπορούμε να εγκαταλείψουμε εντελώς τις εισαγωγές, αλλά η τοπική παραγωγή αυτών των κινητήρων και κιβωτίων μας επιτρέπουν να κάνουμε σημαντική εξοικονόμηση πόρων»,
δήλωσε ο Bo Andersson, Πρόεδρος της Avtovaz.
Η Ρωσική εταιρεία θα παράγει έως και 450.000 κινητήρες Η4 το χρόνο. Η Avtovaz ήδη παράγει τους κινητήρες Κ4 της Συμμαχίας στις εγκαταστάσεις της με τους συγκεκριμένους κινητήρες να τοποθετούνται στα οχήματα της πλατφόρμας B0, συμπεριλαμβανομένων των Nissan Almera, Renault Logan και Lada Largus.