Μέχρι στιγμής πολλά από τα μοντέλα της Renault που κυκλοφορούσαν στη Νότια Κορέα όπως ξέρετε είναι κάτω από τα λογότυπα της Samsung. Ο γάλλος κατασκευαστής εκμεταλλεύτηκε την καλή εικόνα της τοπικής εταιρείας για την εισαγωγή ορισμένων οχημάτων όπως το Captur (QM3), το Fluence (SM3) ή το ηλεκτρικό Twizy.
Ακριβώς όμως με το Twizy τα πράγματα άρχισαν να αλλάζουν όσον αφορά τη χρήση του λογότυπου της Samsung όπως συμβαίνει συνήθως στα μοντέλα της γαλλικής μάρκας που πωλούνται στην Κορέα. Το μικρο τετράτροχο έμεινε ανέπαφο όσον αφορά τα λογότυπα, συνεχίζοντας με αυτά της Renault για να αποφύγει το περιττό κόστος προσαρμογής του νέου σήματος.
Με το Clio που ξεκίνησε αυτές τις μέρες, η Renault θα έχει τελικά μια ειδική και συγκεκριμένη παρουσία, ξεχωριστή από τη Samsung.
Η Renault στην Κορέα διαθέτει αυτή την στιγμή στην αγορά τα Twizy και Clio, προς το παρόν. Το τελευταίο είναι διαθέσιμο από αυτήν την εβδομάδα με κινητήρα 1.5 dCi των 90 ίππων και σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. Είναι ενδιαφέρον ότι η έναρξη μιας έκδοσης βενζίνης ή μια εναλλακτική λύση με χειροκίνητο κιβωτιο δεν είναι στα πλάνα, τουλάχιστον σε αυτούς τους πρώτους μήνες της πώλησης.
Οι τιμές κυμαίνονται μεταξύ 20 και 23 εκατομμυρίων Γουον (15.800 – 18.000 ευρώ). Παράγεται στην Τουρκία, η Renault αναμένει να πουλήσει περίπου 1.000 μονάδες το μήνα και θα προσπαθήσει να ανταγωνιστή το MINI Hatch Cooper και το Peugeot 208.
- Η Renault Samsung θα καταργήσει το “Samsung” από το εμπορικό της σήμα
- Η συνολική παραγωγή της Renault Samsung φτάνει τα 3 εκατομμύρια οχήματα μετά από 18 χρόνια
Photos: autonocion.com