Η Renault ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες πωλήσεις ρεκόρ σε όλο τον κόσμο για το πρώτο εξάμηνο με αύξηση των παραδόσεων κατά 10,4% (διαβάστε αναλυτικά).
Ένα από τα σημεια κλειδιά αυτής της αύξησης ήταν πολύ κάλο ξεκίνημα στην αγορά της Κίνα και μια νέα ώθηση από την αγορά του Ιράν.
Οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 1,88 εκατομμυρίων οχημάτων από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο, σύμφωνα με την Renault, που ανέρχεται σε τέσσερις φορές το ποσοστό της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτων 2,6%.
Η Renault αποκομίζει τα οφέλη από μια συνολική αναθεώρηση της γκάμας μοντέλων της με τον επικεφαλής σχεδιαστή Laurens van den Acker, ο οποίος προσχώρησε στην εταιρεία πριν από οκτώ χρόνια. Οι πωλήσεις επωφελήθηκαν επίσης από την επιτάχυνση της ευρωπαϊκής ζήτησης για την Dacia και πιο πρόσφατα από την επιτυχία του mini-SUV της Captur.
“Η στρατηγική μας για την ανανέωση της γκάμας και τη γεωγραφική επέκταση συνεχίζει να παράγει αποτελέσματα”, δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων Thierry Koskas. Οι μετοχές της Renault αυξήθηκαν πάνω από το 1%, εκτιμώντας τον κατασκευαστή αυτοκινήτων στα €25,1 δις.
Οι αισιόδοξοι αριθμοί πωλήσεων του ομίλου έρχονται σε αντίθεση με το αδύναμο πρώτο εξάμηνο που δείχνει ο εγχώριος αντίπαλος PSA Group, ο κατασκευαστής αυτοκινήτων Peugeot, Citroen και DS.
Στην Ευρώπη, η οποία εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ήμισυ των πωλήσεών της, η Renault σημείωσε αύξηση 5,6% στις παραδόσεις, ξεπερνώντας την αγορά χάρη στην αύξηση 9,3% της Dacia μετά την ανανέωση του subcompact Sandero.
Οι πωλήσεις της ιρανικής αγοράς υπερδιπλασιάστηκαν στα 68.365 οχήματα, ενώ νέα μοντέλα για την Lada συνέβαλαν στην επίτευξη κέρδους πωλήσεων 14% για τον όμιλο στην ρωσική αγορά που επέστρεψε σε αύξηση 6,9% το πρώτο εξάμηνο.
φωτογραφία: Renault