Η Dacia θα αξιοποιήσει την ηλεκτρονική τεχνολογία αυτοκινήτων της Renault-Nissan, ενδεχομένως εκμεταλλευόμενη τα πλεονεκτήματα του ZOE για να ξεκινήσει προσιτά ηλεκτρικά οχήματα.
Η Dacia, θα εφαρμόσει τη φιλοσοφία της σχετικά με τα low cost οχήματα σε ολοσχερώς ηλεκτρικά οχήματα στο μέλλον, όπως αποκαλύπτει το Auto Express.
Η ρουμανική εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τη θέση της ως μέρος της Συμμαχίας Renault-Nissan για την ανάπτυξη προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων. Η Συμμαχία, η οποία επεκτάθηκε πρόσφατα με το πλειοψηφικό μερίδιο στη Mitsubishi, θα λανσάρει 12 νέα ηλεκτρικά οχήματα έως το 2022.
Μιλώντας στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ο πρόεδρος της Dacia, Jean Christophe Kugler, είπε στο Auto Express ότι η Dacia θα εξετάσει την τεχνολογία και θα λάβει αποφάσεις βάσει της ζήτησης των πελατών.
“Θα παραμείνουμε συγκλονιστικά προσιτοί”, είπε ο Kugler. “Δεν θα αλλάξουμε το DNA της μάρκας μας. Θα επωφεληθούμε από τη δύναμη της Συμμαχίας και την αποδεδειγμένη τεχνολογία – έτσι μπορούμε να την προσαρμόσουμε σε ένα Dacia. Έχουμε όλη την [ηλεκτρική] τεχνολογία έτοιμη και στο ράφι. Όντας μέρος της μεγαλύτερης Συμμαχίας σημαίνει όταν χρειαζόμαστε μια τεχνολογία, την έχουμε. Δεν είναι απαραίτητο να διαπραγματευθούμε. “
Αν και το χρονικό πλαίσιο για το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ρουμάνικης μάρκας είναι ασαφές, ο Kugler υπονοούσε ότι ένα ηλεκτροκίνητο Dacia θα μπορούσε να εμφανιστεί νωρίτερα παρά αργότερα. «Ίσως να υπάρχουν διαφορές τριών ή τεσσάρων ετών μεταξύ των πιο προηγμένων αυτοκινήτων της Συμμαχίας και των τεχνολογιών που έχουμε», είπε.
“Εξετάζουμε πότε θα είναι προσιτή. Προχωρούμε με το επιχειρηματικό μας μοντέλο και όταν υπάρξει ένα αίτημα, τότε θα προχωρήσουμε. “
Για να γίνει το ηλεκτρικό όχημα της Dacia όσο το δυνατόν πιο προσιτό, είναι πιθανό ότι η μάρκα να χρησιμοποιήσει τις βάσεις και τους ηλεκτρικούς κινητήρες από το σημερινό ηλεκτρικό αυτοκίνητο Renault ZOE.
Το ZOE ενημερώθηκε πρόσφατα με μια πιο ισχυρή μπαταρία 41kWh, η οποία επιτρέπει την εμβέλεια των 400 χιλιομέτρων. Τα μικρότερα και φθηνότερα όρια μπαταρίας των 22kWh κυμαίνονται στα 160 χιλιόμετρα.
Εκτός από την ηλεκτροκίνηση, η Dacia θα διατεθεί σε αυτόνομη τεχνολογία, αν και μόνο σε πολύ βασικό επίπεδο.
“Η ηλεκτροκίνηση στην αγορά αυτοκινήτου είναι προφανής. Η αυτονομία και η συνδεσιμότητα θα αυξηθούν επίσης “, πρόσθεσε ο Kugler. Η δέσμευση της Dacia για αυτόνομη οδήγηση θα περιοριστεί σε στοιχειώδη πράγματα όπως το προσαρμοστικό cruise control και τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.
Διαβάστε επίσης:
>>Laurens van den Acker: Δύσκολα θα πληρώσει διπλά κάποιος για ένα ηλεκτρικό όχημα Dacia
>Η Renault βάζει στο παιχνίδι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων την Dacia