Μετά τον σκληρό ανταγωνισμό του Peugeot 3008, έρχεται η ώρα της αντεπίθεσης για την Renault αποκαλύπτοντας στο Σαλόνι του Παρισιού την ανανεωμένη έκδοση του Kadjar. Οι αισθητικές εξελίξεις θα συνοδεύονται από νέους κινητήρες, όπως ο 1.3 TCe και ο νέος 1.7 dCi, πάντα σύμφωνα με τις πληροφορίες του L’argus.
H εμπορική του καριέρα ξεκινά τον Ιούνιο του 2015, με το Renault Kadjar να είχε μια εξαιρετική εμπορική αρχή. Αλλά αυτό ήταν πριν … την άφιξη τον Οκτώβριο του 2016 του ανταγωνιστή του, νέου Peugeot 3008. Από τότε, το SUV της Peugeot έχει αποτρέψει τα σχέδια της Renault, αφού το Kadjar πούλησε κατά το ήμισυ όσο το Peugeot 3008 στη γαλλική αγορά το 2017 (74.000 έναντι 31.500). Στη Renault, η ανάκαμψη θα περάσει από την αναδιάρθρωση του SUV.
Λεπτές εξελίξεις
Στο πρόγραμμα, δεν θα υπάρχει εξωτερική επανάσταση. Θα συνεχίσει στην αισθητική του μεγάλου αδερφού του, Renault Koleos και του MPV Scenic.
Έτσι, το Kadjar θα έχει πάντα φωτισμό στο πνεύμα του Scénic. Οι αισθητικές εξελίξεις θα επικεντρωθούν στους προβολείς, οι οποίοι θα υιοθετούν την πλήρη τεχνολογία LED και τον επανασχεδιασμό του μπροστινού προφυλακτήρα. Το κάτω μέρος επανασχεδιάζεται με αλλαγή στην κλίση των άκρων που περιβάλλουν τη χαμηλότερη εισαγωγή αέρα. Η πινακίδα κυκλοφορίας θα πάει ψηλοτερα, ενώ η προστασία μάσκας θα υιοθετεί μεταλλική απόχρωση.
Εσωτερικό
Εάν η εξωτερική σχεδίαση δεν υπόκειται σε κριτική, αυτό δεν συμβαίνει στο εσωτερικό. Ο λόγος για αυτό είναι η έλλειψη συγκεκριμένου εξοπλισμού (αυτόματοι ηλεκτρικοί καθρέπτες …) και η τελευταία γενιά συστημάτων πολυμέσων.Το Kadjar σήμερα έχει μια οθόνη αφής 7 ιντσών, ισοδύναμη με εκείνη που τοποθετείται στο Clio. Είναι κρίμα για ένα όχημα σε αυτή την κατηγορία, γνωρίζοντας ότι τα άλλα οχήματα της γκάμας (Mégane, Scénic, Talisman και Espace) επωφελούνται από μια κατακόρυφη οθόνη αφής έως και 8,7 ίντσες.
Σε αυτό το σημείο, το SUV της Renault είναι πίσω από τους βασικούς ανταγωνιστές του, συμπεριλαμβανομένου του Peugeot 3008 και του γνωστού i-Cockpit. Ακόμα κι αν αυτό συνεπάγεται βαθιές τροποποιήσεις του ταμπλό (του οποίου η αρχιτεκτονική προέρχεται από εκείνη του Nissan Qashqai), το Kadjar θα ανανεωθεί. Πάντα σε επίπεδο εξοπλισμού. Αντίθετα, τα ψηφιακά όργανα δεν θα επανασχεδιαστούν. Με την ευκαιρία της αναδιαμόρφωσης, ο κατασκευαστής θα βελτιώσει την αντιληπτή ποιότητα του εσωτερικού.
Νέοι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες
Τα νέα πρότυπα ρύπων Euro 6.d θα ευθυγραμμιστούν με την γκάμα των κινητήρων του ανανεωμένου Kadjar, από τον Σεπτέμβριο του 2018. Στην ουσία, οι 1.2 TCe 130 και 1.6 TCe 165 hp θα καταργηθούν υπέρ του 1,3 TCe. Στην έκδοση 4×2, θα είναι διαθέσιμη σε 140 και 160 hp με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και διπλού συμπλέκτη EDC7. Η έκδοση 4×4 θα τροφοδοτείτε μόνο με τον 1.3 TCe 160 hp και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Στα ντίζελ, η Renault κάνει τον “καθαρισμό”. Αναπτύσσοντας 115 hp, ο 1.5 dCi (που εισήχθη ήδη στη νέα Mercedes A-Class) αναθεωρείται σε βάθος και υιοθετεί το σύστημα Nox (SCR). Ίδια ιστορία και για τον 1.6 dCi που αντικαθίσταται από ένα 1.7 dCi (εσωτερικός κωδικός R9N) 150 hp. Θα διατίθεται σε 4×2 και 4×4 με χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.
Source: largus.fr