Ο Γάλλος κατασκευαστής αυτοκινήτων θα είναι ο πρώτος πελάτης της εταιρείας Neoline, η οποία έχει σχεδιάσει ένα διατλαντικό φορτηγό πλοίο. Μέχρι το 2021, τα αυτοκίνητα της γαλλικής εταιρείας θα μεταφέρονται με αυτά τα μέσα.
Το ιστιοπλοϊκό τύπου πλοίο της εταιρίας Neoline, μέχρι τώρα, ήταν μόνο μια όμορφη εικόνα ενός ναυτικού αρχιτέκτονα. Θα γίνει πραγματικότητα χάρη στη Renault. Η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε την πρόθεσή της να είναι ο πρώτος πελάτης αυτής της υπηρεσίας ιστιοπλοΐας μεταξύ του Saint-Nazaire και Saint-Pierre-et-Miquelon, μέσω των Ηνωμένων Πολιτειών, από το 2021. Το εν λόγω πλοίο, θα μεταφέρει κάθε χρόνο και σε τριετή σύμβαση, 50 έως 100 οχήματα της Renault που κατασκευάζονται στη Γαλλία, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματικων Kangoo, Trafic και Master στο γαλλικό νησί κοντά στον Καναδά.
Για την Renault, η πρωτοβουλία αποσκοπεί στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα κατά 25% κατά την περίοδο 2010-2022, συμπεριλαμβανομένου του 6% μόνο για την αλυσίδα εφοδιασμού. “Αλλά οι νέες λύσεις πρέπει να είναι οικονομικά αποδοτικές”, επιμένει ο Jean-François Salle, βιομηχανικός διευθυντής προγραμματισμού της Συμμαχίας (Renault-Nissan-Mitsubishi). “Με την Neoline ξεκινάμε ένα ισχυρό έργο”, προσθέτει ο διευθυντής που περιγράφει ένα πλαίσιο “που θα σκληρύνει τα επόμενα χρόνια” στα καύσιμα και τις εκπομπές από τη ναυτιλία. Το πλοίο υπόσχεται να μειώσει τις εκπομπές CO2 έως και 90% σε σύγκριση με ένα πλοίο ίσης χωρητικότητας.
35 εκατομμύρια ευρώ
Η Neoline ξεκίνησε αυτό το καλοκαίρι την πρόσκληση υποβολής προσφορών για την κατασκευή δύο σκαφών μήκους 136 μέτρων για θεωρητική χωρητικότητα 286 εμπορευματοκιβωτίων (TEU). Η κατασκευή του πρώτου θα αρχίσει το πρώτο εξάμηνο του 2019 και το δεύτερο στους επόμενους μήνες. Έπειτα έρχεται ο χρόνος χρηματοδότησης, το κόστος κάθε πλοίου εκτιμάται στα 35 εκατομμύρια ευρώ.
Αυτά τα ιστιοφόρα θα εξελιχθούν με εμπορική ταχύτητα 11 κόμβων, επιτρέποντας να διασχίσουν τον Ατλαντικό σε 13 ημέρες έναντι 8 ημερών για κλασική πρόωση. Για να ενεργοποιηθούν τα 4.150 m 2 πανιών, χρειάζονται 15 μέλη του πληρώματος. Το σχέδιο βασίζεται σε υπάρχουσες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένης μιας πτυσσόμενης πλατφόρμας διπλής όψης, η οποία μπορεί να περάσει κάτω από γέφυρες ή ένα σχέδιο κατά της ολίσθησης.
Μεγάλα φορτία
Το πλοίο έχει το πλεονέκτημα να προσφέρει ύψος 9,80 μέτρων στο πίσω μέρος του για να φιλοξενήσει μη τυποποιημένα πακέτα που μπορεί να ενδιαφέρουν, για παράδειγμα κατασκευαστές μεγάλων κινητήρων, βιομηχανικό εξοπλισμό κα. Η