Τις τελευταίες ημέρες, δεν είναι πλέον δυνατό να παραγγείλετε ένα Clio RS. Η παραγωγή στη Γαλλία σταμάτησε στο εργοστάσιο Dieppe. Για όσους θέλουν ένα νέο Clio RS, πρέπει να ψάξουν για ένα αποθεματικό μοντέλο.
Ο λόγος είναι η έναρξη ισχύος των νέων προτύπων κατά της ρύπανσης Euro 6c και 6 dtemp. Το Clio RS δεν μπόρεσε να το αντιμετωπίσει και η Renault δεν ήθελε να συμμορφωθεί καθώς η εν λόγο γενιά του Clio RS φτάνει στο τέλος της ζωής της, οπότε η επένδυση δεν ήταν εφικτή. Επιπλέον, η γκάμα κινητήρων του Clio έχει μειωθεί σημαντικά, αφού μόνο οι TCe 75 και 90 hp και οι ντίζελ dCi 75 και 90 hp παραμένουν, ενώ η Renault επιθυμεί να συνεχίσει τις πωλήσεις μέχρι την άφιξη της πέμπτης γενιάς του Clio στις αρχές του 2019.
Οι οπαδοί του Clio RS μπορούν να πουν ότι περιμένουμε τώρα το Clio 5 RS. Αλλά σύμφωνα με τις πληροφορίες του caradisiac.com, δεν θα υπάρξει Clio 5 RS. Αυτό μπορεί να φαίνεται εκπληκτικό, διότι τον Απρίλιο ο Philippe Brunet, υπεύθυνος κινητήρων της Συμμαχίας, επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του στο περιοδικό Automobile Magazine ότι το Clio 5 RS θα υιοθετήσει τον νέο 1.8 turbo.
Αλλά τι έχει συμβεί στο μεταξύ; Η απόφαση να εγκαταλείψει την ανάπτυξη του αυτοκινήτου έχει μόλις ληφθεί από τα μεγάλα κεφάλια της Renault. Το πρόβλημα προέρχεται από τον νέο κύκλο μέτρησης WLTP. Αυτός είναι πιο ρεαλιστικός από τον προηγούμενο NEDC, αυστηροποιόντας την αξία των εκπομπών CO2.
Θα πρέπει να υπάρξει παρηγοριά, όμως. Η Renault φαίνεται να θέλει να τοποθετήσει στο νέο Clio 5, το νέο 1.3 TCe, με τους 160 hp. Αυτή η έκδοση θα πρέπει σύμφωνα με τις πληροφορίες να φέρει νέο σήμα “RS i”, το οποίο θα αντικαταστήσει τα διακριτικά GT. Πάντα σύμφωνα με τις πληροφορίες η Renault θα λανσάρει και την σειρά RS Line αντί της GT Line.
Source: caradisiac.com