Η Renault ξεκίνησε μια νέα ψηφιακή καμπάνια με όνομα ‘KADJAR Dare to Roam’ για το ομώνυμο μοντέλο της σε συνεργασία με τις DigitasLBi και Publicis Conseil ώστε να συμπέσει με την κυκλοφορία του ολοκαίνουργιου crossover της.
Με ένα μόνο κλικ, η Renault βάζει τους χρήστες του διαδικτύου σε ένα μοναδικό ταξίδι σε όλο τον κόσμο πίσω από το τιμόνι ενός Kadjar, από την Times Square της Νέας Υόρκης στις πυραμίδες της Γκίζας. Η άκρως συναρπαστική εμπειρία χρησιμοποιεί την τεχνολογία Google Street View.
Το Google Street View επιτρέπει στους χρήστες να δουν 360 μοιρών εικόνες, οδικές, τοπία και τα θαύματα της φύσης σε όλο τον κόσμο. Το ‘KADJAR Dare to Roam’ περιλαμβάνει μερικά από τα πιο όμορφα μνημεία του κόσμου.
Η ιστοσελίδα είναι διαθέσιμη σε 17 χώρες μαζί με την Ελλάδα και μπορείτε να την απολαύσετε μέσω υπολογιστή, smartphone ή tablet.
English > https://kadjar.renault.co.uk/dare-to-roam
French > https://kadjar.renault.fr/experience