Η Renault ήδη εργάζεται πάνω στην νέα facelift έκδοση του Kwid. Το φιλικό και προσιτό γαλλικό SUV θα λάβει σύντομα μια ανανέωση με την οποία θα συνεχίσει να αποκομίζει επιτυχία στις αγορές όπου είναι διαθέσιμο. Το πρωτότυπο του Renault Kwid 2019 πιάστηκε σε δοκιμές στη νότια Ισπανία.
Το Renault Kwid έκανε ντεμπούτο το 2015. Παρόλο που αρχικά θεωρήθηκε η πιθανότητα να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη με τα σήματα της Dacia, δεν έγινε. Η Renault είχε σαφή στόχο με το Kwid, την Ινδία. Μια από τις πιο σχετικές αναδυόμενες αγορές για την αυτοκινητοβιομηχανία. Μετά την επιτυχία που έλαβε στην Ινδία, η γαλλική μάρκα επέλεξε να το εισαγάγει στη Νότια Αμερική, όπου επίσης απολαμβάνει μεγάλη δημοτικότητα.
Στη Βραζιλία, τη χώρα παραγωγής (όπως και στην Ινδία), το Renault Kwid κατέχει τις κορυφαίες θέσεις πωλήσεων. Η Renault είναι πολύ ευχαριστημένη με τα αποτελέσματα που έχει το μικρό SUV της και γι ‘αυτό θα προσπαθήσει να μιμηθεί την επιτυχία του ξεκινώντας στην Ινδία ένα νέο όχημα. Αυτό το μοντέλο θα είναι του κατηγορίας C και μια συγκεκριμένη έκδοση της πλατφόρμας CMF-A.
Αλλά πέρα από τα εξαιρετικά δεδομένα πωλήσεων που εχει το Renault Kwid όπου πωλείται, η αλήθεια είναι ότι ο χρόνος αρχίζει να ζυγίζει στην πλάτη του. Ο αριθμός των αντιπάλων με τους οποίους πρέπει να αντιμετωπίσει συνεχίζει να αυξάνεται και για να διατηρηθεί, ο γάλλος κατασκευαστής έχει αρχίσει να δοκιμάζει την Facelift έκδοση, στο μέσο του κύκλου ζωής του οχήματος.
Στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που συνοδεύουν αυτό το άρθρο βρίσκουμε ένα πρωτότυπο του Renault Kwid 2019 που διεξάγει μια δοκιμασία οδικών δοκιμών στη νότια Ισπανία. Και όπως μπορείτε να δείτε, έχει τους δύο προφυλακτήρες εντελώς καλυμμένους με καμουφλάζ. Επίσης καλύπτονται τα φτερά των τροχών και τα διακριτικά της Renault.
Αν και το Renault Kwid δεν διατίθεται στην αγορά της Ευρώπης, η αλήθεια είναι ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ένα πρότυπο αυτού του μοντέλου βλέπει η γηραιά ήπειρος. Η Renault εκμεταλλεύεται όλες τις ευρωπαϊκές της υποδομές για να ολοκληρώσει κάποιες φάσεις της ανάπτυξής του. Αυτές οι εμφανίσεις ήταν η κύρια αιτία των φημών για τη δυνατότητα να δούμε ένα Dacia Kwid. Κάτι που δεν θα συμβεί αυτή τη στιγμή.
Οι αλλαγές στο εμπρόσθιο μέρος θα του επιτρέψει να αντιμετωπίσετε την υπόλοιπη εμπορική ζωή που βρίσκεται μπροστά από αυτή τη γενιά. Με νέους προφυλακτήρες, ορισμένες αλλαγές στα φωτιστικά σώματα και περισσότερες επιλογές προσαρμογής όπως χρώματα αμαξώματος, ταπετσαρίες για το εσωτερικό καθώς και νέα σχέδια ζαντων, θα είναι διαθέσιμα.
Ανάλογα με την αγορά, το Renault Kwid έχει κάτω από το καπό έναν 0.8 λίτρων με 54 ίππους ή 1.0-λίτρων κινητήρα SCe 66 ίππων. Πρέπει επίσης να αφήσουμε την πόρτα ανοιχτή σε ένα νέο μηχανικό σύνολο.
Source/Photos: motor.es