- Μοντέλο 1982, στο οποίο ο ‘Il Commendatore’ πρόσθεσε ένα ραδιόφωνο
- Ο ιδρυτής της Ferrari δεν οδηγούσε συνήθως τα αυτοκίνητά του
Το Renault 5 Turbo 1 είναι ένα αυτοκίνητο που από μόνο του έχει μια αύρα μύθου. Η μυϊκή του εμφάνιση, η δύναμή του, η συμμετοχή του στα ράλλυ, κάθε λεπτομέρεια οδηγεί σε ένα θαυμάσια υπέροχο αυτοκίνητο. Αλλά αν προσθέσετε επίσης ότι το εν λόγω 5αρι, το οποίο τώρα πωλείται, ήταν ιδιοκτησίας του Enzo Ferrari, ο μύθος μπορεί να φτάσει σε επικίνδυνα επίπεδα.
Είναι ο Tom Hartley Jnr, ένας Βρετανός έμπορος, ο οποίος το βγάζει στο σφυρί για τη μη αμελητέα τιμή των 80.000 ευρώ, για ένα μοντέλο που αγοράστηκε το 1982 και το οποίο με τα 27.300 χιλιόμετρα είναι σχεδόν καινούργιο. Και ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 1.4-λίτρων, με 160 άλογα, σε άψογη κατάσταση, πέρασε από ένα σχολαστικό έλεγχο που έγινε το 2000 από την ίδια την Renault Sport.
Επιπλέον, το αυτοκίνητο διαθέτει ένα ηχοσύστημα Pioneer που είχε εγκαταστήσει ο ίδιος ο Enzo Ferrari στο εργοστάσιό του. Φυσικά, το κόκκινο κυριαρχεί παντού, είτε στο εξωτερικό είτε στο εσωτερικό.
Η σχέση του Enzo Ferrari με άλλες μάρκες ήταν πάντα ένας σεβασμός και θαυμασμός. Στην πραγματικότητα, δεν οδηγούσε τα αυτοκίνητά του, εκτός από την 330GT 2 + 2, και μιας 400i.
Ήταν επισης θαυμαστής της Peugeot και στην πραγματικότητα είχε τουλάχιστον τρία μοντέλα που οδηγούσε καθημερινά: ένα 404 sedan, ένα 504 sedan και ένα όμορφο coupe 504 από τον στενό συνεργάτη του Pininfarina. Ωστόσο, αν υπήρχε ένα αυτοκίνητο που θαύμαζε πάνω από όλα, αυτό ήταν το Mini. Η αγάπη του για τον Άλεκ Ισσιγόνης σχεδιαστή του Mini (Ελληνικής καταγωγής) ήταν ειλικρινής και άπειρη, επειδή αναγνώρισε τη μεγάλη εφευρετικότητα πίσω από την δημιουργία του μικρού αυτοκίνητο.
Στα τελευταία του χρόνια εμφανίστηκε να οδηγεί μια Alfa 164 και ένα Lancia Thema 3.2, αυτοκίνητα που κινούνταν από τους κινητήρες του. Και το Renault 5 Turbo 1 ήταν επίσης ένα από τα θαυμαστά αυτοκίνητά του, αν και έκρυβε κάποια περίεργη θέληση στην απόκτηση του, δεδομένου ότι η Ferrari δεν άφηνε ποτέ χωρίς να διερευνά τα τεχνικά στοιχεία της μηχανικής, όσο απλά θα μπορούσαν να ήταν αυτά.
Ίσως να μην μπορέσετε ποτέ να έχετε μια Ferrari, αλλά θα μπορούσατε να δοκιμάσετε να πάρετε αυτό το Renault. Δεν είναι φτηνό, αλλά είναι σχεδόν νέο. Και η ιστορία πίσω από αυτό θα το κρατήσει πολυπόθητο για πάντα.
Source /Image Source: tomhartleyjnr.com