Τα νέα ενός νέου προτζεκτ στα ράλλυ σχετικά με το Renault Clio ήταν ήδη γνωστά εδώ και λίγους μήνες. Αλλά τώρα είναι πραγματικότητα γιατί η έκδοση N5 του μικρού γαλλικού αυτοκινήτου είναι έτοιμη για ντεμπούτο, η οποία θα λάβει χώρα σε μερικές εβδομάδες στο Rally de Ferrol, πέμπτο γύρο του ισπανικού Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Το Clio N5 (κατασκευασμένο από την RMC Motorsports) με τις ευλογίες της Renault Ισπανίας σχεδιάστηκε ως η “βασική” έκδοση για τη μελλοντική έκδοση R4 του μοντέλου, η οποία σύμφωνα με την Renault Sport αναμένεται να εγκριθεί από την FIA αργότερα αυτό το έτος. Στην πραγματικότητα, το 2018, η FIA θα λανσάρει την κατηγορία R4, των οποίων τα αυτοκίνητα θα είναι εξοπλισμένα με ένα καθολικό κιτ (προσαρμόσιμο σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο) που θα παρέχεται από την γαλλική ORECA. Χάρη σε αυτό, η νέα κατηγορία προτείνεται ως σύνδεσμος μεταξύ της κατηγορίας R5 και της μικρότερης R3, σε προσιτή και ανταγωνιστική τιμή, καθώς και με ένα ευρύ φάσμα διαθέσιμων αυτοκινήτων.
H ORECA παρουσίασε το νέο κιτ R4 σε ένα DACIA Sandero!!!
Νωρίτερα φέτος, η Oreca κέρδισε το διαγωνισμό για την ανάπτυξη και την προμήθεια του κιτ R4 που η FIA προτίθεται να καθιερώσει ως γρήγορη, φθηνή και τυποποιημένη διαδρομή σε ράλλυ σχεδόν για όλα τα οχήματα. Κάτω από το κάπο θα είναι ένας κινητήρας 1.6 Turbo της PSA 265 αλόγων παρόμοιο με αυτόν ενός Peugeot 308 GTI.
Μήνες μετά τη γνώση των πρώτων δεδομένων του κιτ R4, μπορούμε τώρα να δούμε το αποτέλεσμα της εφαρμογής αυτού του κιτ σε ένα αυτοκίνητο δρόμου. Και λαμβάνοντας υπόψη ότι ο μεγάλος στόχος είναι ότι οποιοδήποτε όχημα είναι ικανό να τοποθετήσει αυτό το τυποποιημένο μηχανικό και αεροδυναμικό κιτ μπορεί να αναγνωριστεί, η Oreca αποφάσισε να παρουσιάσει το κιτ R4 σε ένα Dacia Sandero! Το Ρουμάνικο μοντέλο όπως ξέρουμε είναι ένα από τα φθηνότερα οχήματα που μπορούν να αγοραστούν στην Ευρώπη και σύμφωνα με την 3D έκδοση που εδωσε στην δημοσιότητα η Oreca, είναι σε θέση να ανταγωνιστεί σε υψηλό επίπεδο με το κιτ R4 του Γάλλου κατασκευαστή.
Πηγή/Φωτογραφίες: autohebdosport.es/motor.es