Για το μελλοντικό Clio 5, η Ισπανία δεν είναι πραγματικά συνώνυμη με τις διακοπές. Έχει επιλέξει αυτόν τον προορισμό για να προωθήσει την ανάπτυξή του, κάτω από μια ζοφερή ζέστη. Η ευκαιρία δόθηκε ώστε να βιντεοσκοπήσουν σε βάθος το αυτοκίνητο πόλης της Renault.
Αλλαγή στυλ με κάθε νέα γενιά: για μεγάλο χρονικό διάστημα, η Renault ήταν έμπειρη αυτής της μεθόδου, το αντίθετο από αυτό των Γερμανών κατασκευαστών. Αλλά κάτω από την ηγεσία του Laurens van den Acker, η Renault θέλει να αλλάξει τη λειτουργία της και το μελλοντικό Clio θα είναι η πρώτη εικόνα αυτής της μεθόδου. Εξακολουθεί να είναι καμουφλαρισμένο, βέβαια δεν μπορεί να κρύψει τους ισχυρούς δεσμούς με τον προκάτοχό του. Γραμμές ακόμα καμπυλωτές, λεπτά πίσω φώτα, παρόμοιες διαστάσεις, λεπτή μάσκα τεντωμένη μεταξύ των προβολέων. Η Renault σκοπεύει να αξιοποιήσει την αδιαμφισβήτητη επιτυχία του σημερινού μοντέλου χωρίς να ρισκάρει.
Τα ντίζελ παραμένουν
Παρόλο που η κάμερα ήταν σε θέση να το τραβήξει σε μικρά πλάνα σε διάρκεια, το εσωτερικό εξακολουθεί να είναι καλά κρυμμένο. Η άφιξη μεγάλων ορθογώνιων αεριστών είναι απλώς αντιληπτή στη θέση των σημερινών στρογγυλών στοιχείων, αλλά θα πρέπει να διατίθενται επίσης 100% ψηφιακά όργανα και μια μεγεθυμένη οθόνη αφής. Ενώ η ποιότητα κατασκευής, η αχίλλειος πτέρνα της τρέχουσας γενιάς, θα επιδιώξει να είναι πιο τακτοποιημένη. Οι κύριες αλλαγές, ωστόσο, θα βρίσκονται και κάτω από το καπό. Από αυτά που γνωρίζουμε ο 1.5 dCi θα γίνει BlueDCi, με την άφιξη ενός καταλύτη Nox SCr και οι βενζινοκινητήρες θα είναι ένας τριών κυλίνδρων 1.0 turbo και ο πρόσφατος τετρακύλινδρος 1.3 TCe, με ελαφρά υβριδισμό σε ορισμένες εκδόσεις.
Photos: automobile-magazine.fr