Πως θα μπορούσε να μοιάζει σήμερα ένα Renault Clio V6; Σύμφωνα με τη φαντασία του σχεδιαστή Pol Santos το Renault Clio V6 πήρε και πάλι σάρκα και οστά…τουλάχιστον ψηφιακά, η μήπως όχι;
Η Renault χαρακτηριζόταν πάντοτε από ένα αμείωτο αθλητικό πνεύμα. Στο επίπεδο της γκάμας αυτοκινήτων, θα μπορούσαμε εύκολα να θυμηθούμε το Renault 5 Turbo, ή το πιο εντυπωσιακό 5 Maxi Turbo, απαραίτητο για την έγκριση του αυτοκινήτου για την κατηγορία Group Β των Rallye. Με αυτό το DNA είναι με το οποίο εμφανίστηκε το 2001 το Renault Clio V6.
Η πρώτη γενιά Renault Clio V6 έκανε ντεμπούτο σαν σήμερα το 2001, υπό την καθοδήγηση και κατασκευή της Tom Walkinshaw Racing. Είχε κινητήρα V6 3,0 λίτρων και 227 άλογα – 255 στη δεύτερη γενιά από το 2003 έως το 2005 – τοποθετημένος σε κεντρική θέση. Όλη αυτή η δύναμη, σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου και την πίσω κίνηση, οδήγησε σε ένα θηρίο υψηλής απόδοσης.
Πως θα ήταν το Clio V6 του σήμερα; Ο ανεξάρτητος Ισπανός σχεδιαστής Pol Santos δημιούργησε το Clio V6 του σήμερα, χωρίς να χάσει μεγάλο μέρος του χαρακτήρα του πρωτότυπου. Οι μορφές, προφανώς, μαλακώνουν και καθίστανται πιο καμπυλωτές, όπως στην περίπτωση των αεραγωγών, οι οποίες τώρα είναι καλύτερα ενσωματωμένες στις γενικές μορφές του αυτοκινήτου. Η μάσκα και οι προβολείς απλοποιούνται και στυλιζάριζονται ακόμα περισσότερο, εκμεταλλευόμενοι το περιττό της μεγάλης μπροστινής ψύξης: Φαίνεται σχεδόν σαν ηλεκτρικό!
Εξαφανίζονται, για παράδειγμα, τα εμπρόσθια φώτα ομίχλης, των οποίων ο χώρος χρησιμοποιείται για την ενσωμάτωση δύο μαλακών εισόδων αέρα. Οι γενικές γραμμές απομακρύνονται από το τρέχον μοντέλο, ειδικά από την πλευρά του, όπου ο κολόνα Β έχει μια εντυπωσιακή πτώση στην πόρτα που κάνει το πίσω παράθυρο να ξεκινά χαμηλότερα από το μπροστινό.
Και πριν βιαστητε να πείτε ότι είναι στην ψηφιακή φαντασία του σχεδιαστή, έχουμε ήδη το μοντέλο έτοιμο…
Photos: behance.net/pol_s_design