Η Renault συνεχίζει την διαφημιστική συνεργασία με το “σύμπαν” της Star Wars. Πριν από την κυκλοφορία της νέας ταινίας “Han Solo”, τον Μάιο, εδώ είναι είναι ένα νέο τηλεοπτικό σποτ με τους Kadjar, Chewbacca και το Millennium Falcon.
Στα τέλη του 2017, με την ευκαιρία της κυκλοφορίας του 8ου επεισοδίου “The Last Jedi”, η Renault έγινε ένας από τους συνεργάτες της Star Wars. Η γαλλική μάρκα ήδη έχει παρουσιάσει μια περιορισμένη έκδοση του ηλεκτρικού Zoe (διαβάστε περισσότερα). Αλλά ο κύριος σκοπός της εμπορικής συμφωνίας είναι προφανώς η χρήση του “σύμπαντος” για διαφημίσεις!
Η εν λόγο διαφήμιση είναι επίσης ένας καλός τρόπος για να τονιστεί το Kadjar, το οποίο υποφέρει στη συμπαγή αγορά των SUV! Σύντομα θα αντικατασταθεί (διαβάστε περισσότερα).