Παρά το τέλος του πρωταθλήματος Renault Sport Trophy, η καριέρα του RS01 δεν έχει τελειώσει. Το αυτοκίνητο που σχεδίασε η Renault Sport σε συνεργασία με τη Dallara μπορεί ακόμα να βρει καταφύγιο σε πολλά Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα: VdeV Endurance Series, VLN, International GT Open, 24 Hours Series.
Το Renault Sport RS01, το οποίο αγωνίστηκε να βρει το ακροατήριό του, αφήνει μια γεύση ημιτελή. Οι οδηγοί και οι επαγγελματίες του χώρου ομόφωνα πάντως έχουν αναγνωρίσει την ποιότητα του αυτοκινήτου.
“Έχουμε 30 αυτοκίνητα που μπορούν να οδηγηθούν σε πολύπλοκα πρωταθλήματα. Οι ιδιοκτήτες είναι πολύ ευχαριστημένοι με το αυτοκίνητο, αλλά δεν θέλουν όλοι να πάρουν μέρος σε αγώνες. Τις τελευταίες έξι εβδομάδες, είχαμε πέντε παραγγελίες για το RS01, δυστυχώς, ο στόχος δεν είναι αυτός που αναμέναμε κατά την έναρξη του πρωτοτύπου, δήλωσε ο Jean-Pascal Dauce, υπεύθυνος πελατών της Renault Sport.
Το Renault Sport RS01 θα κάνει το ντεμπούτο του στις 24 ώρες του Nürburgring τον επόμενο μήνα μέσω ιδιωτικής ομάδας. «Προσπαθούμε να κάνουμε το αυτοκίνητο όσο το δυνατόν πιο κατάλληλο», συνεχίζει ο Jean-Pascal Dauce. “Έχουμε μερικές εμφανίσεις στις ΗΠΑ και την Αυστραλία, κοιτάζουμε το Nürburgring, με την ιδιωτική ομάδα εκεί να είναι νέα, γεμάτη κίνητρα”.
Ανάλογα με τη ζήτηση, η Renault Sport θα μπορούσε να ξεκινήσει την παραγωγή καινούργιων αυτοκίνητων. Με 280.000 ευρώ, το RS01 είναι ταχύτερο από ένα GT3. “Σίγουρα ψάχναμε μια έκδοση δρόμου για το RS01 “, εξηγεί ο Jean-Pascal Dauce. “Τεχνικά, υπήρχε μια πιθανότητα, αλλά ξεκινήσαμε με μια προδιαγραφή συγκεκριμένη για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο”.