Μετα την Ferrari ηρθε και η σειρα της Renault να ζητήσει χαλάρωμα των κανονισμών στους κινητήρες καθώς η διαφορα από την Mercedes είναι μεγάλη.
Με τους υπάρχοντες κανονισμούς δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές μέσα στη χρονιά για λόγους απόδοσης αλλά μόνο για λόγους αξιοπιστίας. Αυτό που επιτρέπεται είναι αλλαγές μετά την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος. Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, θα μπορέσουν να κάνουν αρκετές αλλαγές στους κινητήρες. Όμως η ιταλικη και η γαλλικη εταιρεια θεωρούν ότι θα ήταν πιο σωστό να υπάρχουν περιορισμένες αλλαγές μέσα στη χρονιά και όχι μόνο κατά τις δοκιμες του χειμωνα.
Ο νέος αγωνιστικός διευθυντής της Renault, Cyril Abiteboul, δήλωσε:
Έχω ήδη δει κάποιες ομάδες να αντιμετωπίζουν δυσκολίες και πιστεύω ότι η πλειοψηφία των ομάδων στην F1 πληρώνουν το κόστος της νέας τεχνολογίας από τους υπάρχοντες κανονισμούς. Θεωρώ ότι πρέπει να γίνουμε λίγο πιο λογικοί. Θα πρέπει να υπάρχει ένα σύστημα μέσω του οποίου η διαφορά στην απόδοση να μειώνεται κι όχι να αυξάνεται. Γνωρίζω ότι κανείς δεν θέλει να αυξηθεί το κόστος αλλά πρέπει να υπάρχει τρόπος ώστε για όλους να είναι βιώσιμο. Μπορούμε να αφήσουμε τους κανονισμούς λίγο πιο ελεύθερους ώστε να μειωθεί η διαφορά στην απόδοση μεταξύ των κατασκευαστών. Το υπάρχων σύστημα δεν μας επιτρέπει να αναπτύξουμε όλα όσα θέλουμε. Υπάρχει μια μερική άρση του παγώματος αυτό το χειμώνα που θα μας επιτρέψει να κάνουμε αρκετές αλλαγές. Το 48% του κινητήρα μπορεί να αλλάξει του χρόνου και σκοπεύουμε να το αλλάξουμε.