Σύμφωνα με πληροφορίες που ανακοινώθηκαν την Πέμπτη από τον πολύ γνωστό δικτυακό ιστοτόπο Motorsport.com, η δέσμευση της Renault για τη Formula E θα αποτελέσει αντικείμενο διεξοδικής μελέτης από τη Διεύθυνση της Renault-Nissan Alliance, με τη δυνατότητα να εμπλακεί η Nissan αντί της Renault. Οι πληροφορίες δεν επιβεβαιώθηκαν από τους ενδιαφερόμενους, όπως και “δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση”, σύμφωνα με τα ίδια μέσα ενημέρωσης.
Το ενδιαφέρον της Nissan για τη Formula E δεν είναι καινούργιο. Ένας σημαντικός παίκτης στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκίνητων με το μοντέλο Leaf, ο ιαπωνας κατασκευαστής θέλει και αυτή τη θέση της, όπως και η Renault. Αναζητώντας ένα πρόγραμμα μηχανοκίνητου αθλητισμού μετά τη λήξη της επίσημης δέσμευσής της στην LMP1, η Formula E έχει νόημα, ειδικά μετά την συνεχιζόμενη αύξηση των κατασκευαστών όπως Audi, DS, Jaguar και BMW.
Πέρυσι συζητήθηκε η μετονομασία του κινητήρα της Renault που χρησιμοποίησε η ομαδα της Techeetah προς όφελος του ιαπωνα κατασκευαστή. Το πρότζεκτ δεν προχωρησε.
Μία από τις επιλογές που ανέφερε το Motorsport.com θα ήταν να αναθέσει στην Nissan το πρόγραμμα της Formula E, το οποίο θα επέτρεπε στη Renault να χρηματοδοτήσει περαιτέρω τη δέσμευσή της στη Formula 1. Μπορεί να θεωρηθεί ότι το συνεχώς αυξανόμενο κόστος για τη διατήρηση ενός καλού επιπέδου θα μπορούσε να παρακινήσει αυτή την απόφαση. Ωστόσο, οι λεπτομέρειες μιας τέτοιας συμφωνίας – αν επιβεβαιωθούν – παραμένουν ασαφείς, ιδίως όσον αφορά τον επιμερισμό των ρόλων και την επιλογή των ομάδων εταίρων. Αυτός ο στρατηγικός προσανατολισμός δεν είναι εγγυημένος, σύμφωνα με το Motorsport.com.
Προς το παρόν, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Η Formula E είναι το σημαντικότερο πρόγραμμα αγώνων αυτοκινητου της Renault μέχρι σήμερα, όπως και η Formula 1. Απόδειξη της σημασίας αυτής της δέσμευσης, η παρουσία της γαλλικής εταιρείας που επιβεβαιώθηκε από τη FIA μέχρι το 2021. Παράλληλα, η Renault έχει ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη του κινητήρα της σεζον 2018-2019. Η ομάδα της Techeetah έχει επίσης συμβόλαιο με τον γάλλο κατασκευαστή για την επόμενη σεζόν.
*Το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά στο confidential-renault.fr