Το γραφείο του εισαγγελέα της Στουτγάρδης βρίσκεται σε επαφή με ξένες δικαστικές αρχές στο πλαίσιο της έρευνας σχετικά με τις εκπομπές ρύπων ορισμένων μοντέλων ντίζελ της Daimler.
“Ανταλλάσσουμε με ξένες αρχές”, δήλωσε ένας εκπρόσωπος της εισαγγελίας σε απάντηση σε μια ερώτηση σχετικά με πιθανή συνεργασία με τη Γαλλία σε αυτή την έρευνα.
Η KBA, η Γερμανική ρυθμιστική αρχή αυτοκινήτων, διέταξε τη Daimler να ανακαλέσει τα φορτηγά ντίζελ Euro 6 Mercedes Vito 1.6 λίτρων την Πέμπτη, υποστηρίζοντας ότι ένα πακέτο λογισμικού χειριζόταν το σύστημα ελέγχου της ρύπανσης της SCR, οδηγώντας σε εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx).
Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Γερμανού κατασκευαστή, Dieter Zetsche, πήγε τη Δευτέρα στο γερμανικό Υπουργείο Μεταφορών, όπου είχε κληθεί να εξηγήσει το λογισμικό που ανακαλύφθηκε σε ορισμένα μοντέλα του.
Σύμφωνα με τον Bild am Sonntag, η έρευνα δεν αφορά μόνο το Vito, αλλά και το sedan Mercedes C-Class, ένα μπεστ σέλερ της γερμανικής μάρκας, που ενδέχεται να εξοπλιζόταν με παράνομο λογισμικό για να υπερβεί κρυφά τις ρυπογόνες εκπομπές.
Η Renault προμηθεύει τη Daimler με τον τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων, προσαρμοσμένο από τη Mercedes-Benz, για την C-Class. Μια παραλλαγή αυτού του κινητήρα, σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο ταχυτήτων της Renault, εξοπλίζει και το Vito της Mercedes-Benz.
Η Renault δεν έχει προβεί σε κανένα σχόλιο.
Source: tradingsat.com
Photo: mbscottsdale.com