Με τον γρηγορότερο χρόνο της ημέρας και 111 γύρους συμπληρωμένους, ο Romain Grosjean ολοκλήρωσε το σημερινό πρόγραμμα της Lotus στην πίστα της Βαρκελώνης, κάτι παραπάνω από 10 λεπτά πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.
Η πραγματική είδηση όμως των σημερινών δοκιμών ήταν ότι η Mercedes, για πρώτη ίσως φορά, έκανε επίδειξη των πραγματικών της δυνατοτήτων, αφού ο χρόνος του Rosberg ήταν μεν 2,5 δέκατα πιο αργός από της Lotus, δεν έγινε όμως ούτε με την πολύ μαλακή γόμα όπως εκείνος, ούτε καν με τη μαλακή, αλλά με τη μεσαία.
Ενδεικτικό μάλιστα της (διαφαινόμενης) ανωτερότητας του ασημένιου βέλους είναι ότι ο Kvyat, με τα κίτρινα Pirelli, ήταν σχεδόν 6 δέκατα πιο αργός από του Rosberg. Την ίδια στιγμή, οι χρόνοι της Lotus με τα μεσαία ελαστικά κυμαίνονταν από 1:30.9 έως 1:31.4
Η ημέρα σημαδεύτηκε από έξι διακοπές. Μια έξοδος του Rosberg το πρώτο μισάωρο, πιθανότατα λόγω κρύων ελαστικών, η ακινητοποίηση των Hulkenberg, Bottas και Nasr σε διαφορετικές φάσεις και ένα ατύχημα του Sainz προκάλεσαν κόκκινη σημαία, το συμβάν όμως που μας απασχόλησε περισσότερο από κάθε άλλο ήταν εκείνο του Fernando Alonso.
Ο Ισπανός βρέθηκε λίγο πριν το μεσημεριανό διάλειμμα να χάνει τον έλεγχο της McLaren στην έξοδο της στροφής 3, και παρόλο που το ατύχημα φάνηκε να αφήνει σχεδόν ανέπαφο το μονοθέσιο, ο ίδιος διακομίσθηκε στο πλησιέστερο νοσοκομείο για αξονική τομογραφία.
Ευτυχώς, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ομάδας, είναι καλά στην υγεία του. Η McLaren πάντως διέκοψε το πρόγραμμά της για την ημέρα λίγο αργότερα, ίσως λόγω της ζημιάς στο μονοθέσιο, μιας και ο Alonso ούτως ή άλλως δεν ήταν προγραμματισμένο να οδηγήσει το απόγευμα. Μια κακή εβδομάδα για την ομάδα τελείωσε πρόωρα.
Προβλήματα, που όμως δεν προέκυψαν από ατύχημα, αντιμετώπισε και η Sauber, καθυστερώντας την από το να ξεκινήσει το πρόγραμμά της, αυτό όμως δεν σταμάτησε τον Felipe Nasr να καταλάβει την τέταρτη θέση πίσω από τον Kvyat, προτού το μονοθέσιό του ακινητοποιηθεί ξανά στο τέλος της διαδικασίας.
Στην κατάταξη τον ακολούθησε ο Valtteri Bottas, σε μία ακόμα μέρα που αφιερώθηκε κυρίως σε long runs με τη σκληρή γόμα, με εξαίρεση τα τελικά στάδια των δοκιμών οπότε και πέρασε στα μαλακά Pirelli.
Ησυχία σήμερα από τη Ferrari, με τον Vettel να περιορίζεται σε 76 γύρους και να απέχει από πολύ μεγάλο μέρος του απογευματινού σκέλους χωρίς κάποιο προφανή λόγο.
Ο Nico Hulkenberg από την άλλη είχε πολύ συγκεκριμένο λόγο που συμπλήρωσε μόλις 36 γύρους, αφού κάπου εκεί η (περσινή) Force India που οδηγούσε τυλίχθηκε στις φλόγες.
1 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 1m24.067s | – | 111 |
2 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m24.321s | 0.254s | 129 |
3 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m24.941s | 0.874s | 102 |
4 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m24.956s | 0.889s | 73 |
5 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m25.345s | 1.278s | 127 |
6 | Carlos Sainz Jr. | Toro Rosso/Renault | 1m25.604s | 1.537s | 88 |
7 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m26.312s | 2.245s | 74 |
8 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m26.591s | 2.524s | 36 |
9 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m27.956s | 3.889s | 20 |
by AutoGrip