Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μεγέθους Kadjar θα είναι κρίσιμο για τα σχέδια ηλεκτρικής ανάπτυξης της Renault στην Ευρώπη, σύμφωνα με τον υπεύθυνο ηλεκτρικών οχημάτων της Renault Gilles Normand.
Το Zoe είναι σήμερα το ηλεκτρικό με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη μπροστά από το Leaf της Nissan, ενώ το πρόσφατα αποκαλυπτόμενο K-ZE είναι πιθανό να φτάσει στην Ευρώπη το 2022.
Ωστόσο, ο Normand είπε ότι η Renault “χρειάζεται σίγουρα κάτι μεγαλύτερο”.
“Το Zoe είναι στην κατηγορία Β, οπότε πρέπει να πάμε στην κατηγορία A – K-ZE – και πρέπει να πάμε λίγο ψηλότερα. Η στρατηγική μας είναι πολύ σαφής: θέλουμε να καλύψουμε τις βασικές κατηγορίες στην Ευρώπη Α, Β και Γ “.
Ο Normand υπονοούσε ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της κατηγορίας Γ θα ήταν ένα ηλεκτρικό ισοδύναμο με το Kadjar. “Η παγκόσμια τάση του κλάδου είναι τα SUV, οπότε ξεκάθαρα είναι μια καλή τάση”, δήλωσε.
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα είχε επίσης μεγαλύτερο εύρος από το Zoe και το K-ZE, τα οποία απαιτούν 186 μίλια και 155 μίλια αντίστοιχα.
“Αν κοιτάξετε το προφίλ των αγοραστών Zoe, το 80% ταιριάζει με το τρέχον εύρος των 186 μιλίων”, συνέχισε ο Normand. “Για την κατηγορία C, είναι μόνο το 60%, επομένως χρειαζόμαστε μεγαλύτερο εύρος.
“Μέχρι το 2022, θέλουμε περισσότερα από 310 μίλια πραγματικής χρήσης, οπότε εργαζόμαστε πάνω σε αυτό”.
Το μοντέλο θα κατασκευαστεί σε μια νέα κοινή πλατφόρμα, κοινή με τη Nissan και την Mitsubishi, που ονομάζεται CMF-EV, η οποία θα φθάσει πριν από το 2022.
Η πλατφόρμα θα είναι αρθρωτή για χρήση σε πολλά οχήματα. Ωστόσο, η επόμενη γενιά Zoe δεν αναμένεται να την χρησιμοποιήσει.
Τα αυτοκίνητα που βασίζονται στην CMF-EV θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο Douai της Renault στη Γαλλία.
(autocar.co.uk)
Φωτογραφία: honestjohn.co.uk