Αυτό το φθινόπωρο, ο Πρόεδρος της Renault Carlos Ghosn θα αποκαλύψει τον διάδοχο του σχεδίου Drive the Change. Σύμφωνα με την παλιά στρατηγική, τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν πέρυσι στα 51,2 δισ. Ευρώ από 39 δισ. Ευρώ το 2010 και το λειτουργικό περιθώριο αυξήθηκε στο 6,4% από 2,8% την ίδια περίοδο. Ο Ghosn αποκάλυψε ήδη δύο από τους επόμενους στόχους του για τη Renault: έσοδα 70 δισ. Ευρώ και λειτουργικό περιθώριο τουλάχιστον 7% μέχρι το 2022.
Η Renault θα ξεκινήσει το νέο της σχέδιο διαθέτοντας έναν από τους νεότερους στόλους οχημάτων στην Ευρώπη, αφού ολοκλήρωσε έναν κύκλο ανανέωσης μοντέλων που βοήθησε να ενισχυθούν οι πωλήσεις του 2016, 12% στην Ευρώπη και 13% παγκοσμίως. Παρά την αύξηση των πωλήσεων, η Renault είχε λειτουργικό κέρδος 4,5%. “Αν κοιτάξετε την Peugeot, είχε 6% είναι πολύ εντυπωσιακό”, δήλωσε ο David Lesne, αναλυτής της UBS, “αλλά η Renault είναι ακόμα κάτω από αυτό το επίπεδο – θα πρέπει να είναι σε θέση να το αυξήσει.”
Ο Ghosn δήλωσε ότι η εξαγορά της Opel από την PSA δεν θα επηρεάσει τα σχέδια της Renault, αλλά ο Thomas Glendinning, ανώτερος αναλυτής αυτοκινήτων στην BMI Research, δήλωσε ότι η συμφωνία θα δημιουργήσει έναν τρομερό Ευρωπαίο ανταγωνιστή που θα πρέπει να παρακολουθήσει η Renault. “Η PSA έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο όσον αφορά την κερδοφορία, το στυλ και την αναζήτηση ευκαιριών στην high end κατηγορία και την προσπάθεια εξόδου από τη μαζική αγορά”, ανέφερε. “Η Renault πρέπει να επεκτείνει το παιχνίδι της και εκεί, αντί να παγιδευτεί στη μαζική αγορά της Ευρώπης”.
Με τις πωλήσεις να αναμένεται να επιβραδυνθούν στη συνολική ευρωπαϊκή αγορά, οι αναλυτές βλέπουν περισσότερο την ανάπτυξη της Renault από αγορές όπως η Λατινική Αμερική, η Ινδία και η Βραζιλία. Το μικρό crossover Kwid, το οποίο έχει χτυπήσει στην Ινδία, θα συναρμολογηθεί και θα εισαχθεί στη Βραζιλία φέτος, όπως και το Captur, το πιο δημοφιλές SUV της Renault στην Ευρώπη.