Η Caterham ενδεχομένως να χρειαστεί να χρησιμοποιήσει κινητήρα του 2014, αν και εφόσον τρέξει στο επόμενο πρωτάθλημα της F1 του 2015.
Η ομάδα πορεύεται σε νέους δρόμους από αυτό το Σαββατοκύριακο, με τον οικονομικό διαχειριστή της ομάδας, Finbarr O’Connell να έχει αναλάβει το τιμόνι της Caterham.
Η ομάδα με βάση το Leafield εξακολουθεί να είναι ομάδα “από το πάνω ράφι” ώστε να βρει αγοραστή.
Αλλά υπάρχουν ορισμένα εμπόδια.
Ένα από αυτά θα μπορούσε να είναι το κυρίως μέρος μιας ομάδας, οι οδηγοί. O’Connell υπέγραψε τον Will Stevens για τον αγώνα του Αμπού Ντάμπι, αλλά ήταν εκτός ρυθμού δευτερόλεπτα πίσω από τον Kamui Kobayashi.
Το αφεντικό της ομάδας μίλησε στην Γαλλική L’Equipe και είπε:
“Το ποσό (των χρημάτων) που έφερε μαζί του ο Will έπαιξε καθοριστικό ρόλο”
στην επιστροφή της ομάδας στην F1.
Αν η Caterham μπορέσει να ολοκληρώσει το μονοθέσιο του 2015, βγαίνει στην επιφάνεια ένα άλλο θέμα, εν μέσω της αναταραχής της προηγούμενης διοίκησης της ομάδας ως προς την απόλυση του προσωπικού.
“Όσον αφορά το αυτοκίνητο,” O’Connell παραδέχθηκε, “οι ομάδα μηχανικών μου, μου είπε ότι δεν είναι εξαιρετικά προηγμένη, αλλά αν ένας αγοραστής αγοράσει την ομάδα τώρα, θα μπορούσε τρέξει στο πρωτάθλημα του επόμενου έτους.”
Μια άλλη επιλογή θα ήταν να μειώσει το κόστος με την χρησιμοποίηση του κινητήρα της Renault του 2014, αντί της νέας έκδοσης του 2015.
Το αφεντικό της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε:
“Δεν θα είχαμε κανένα απολύτως πρόβλημα να χρισιμοποιήσει η Caterham ή οποιαδήποτε άλλη ομάδα μονάδα ισχύος του 2014 αν αυτό την βοηθήσει στην εξοικονόμησης κόστους, αλλά αυτό θα σήμαινε μια αλλαγή στους κανονισμούς.”
O’Connell, εν τω μεταξύ, παραδέχθηκε ότι ο νέος αγοραστής μπορεί να θέλει να αλλάξει το όνομα της ομάδας, αλλά και να τον αντικαταστήσει από επικεφαλής της ομάδας.
“Το μόνο που μπορώ να αισθάνομαι ειναι ότι έχω ευθύνη γι ‘αυτή την ομάδα», είπε, «και ευχαρίστως να παρέδιδα την θέση μου στην ομάδα σε κάποιον άλλον. “