Ένα χρόνο μετά τη δημιουργία (διαβάστε σχετικό άρθρο) της κοινοπραξίας Dongfeng Renault Automotive Company (DRAC), στο κοινό εργοστάσιο με έδρα το Wuhan, στην επαρχία Hubei, στην κεντρική Κίνα, τα πρώτα πρωτότυπα οχήματα της Renault κατηγορίας Γ βγήκαν από την γραμμή παραγωγής. Η μονάδα παραγωγής, ωστόσο θα ξεκινήσει κανονικά στις αρχές του 2016, με μέγιστη παραγωγή 150.000 μονάδες. Το εργοστάσιο θα ενσωματώσει, σε ημερομηνία που δεν έχει ακόμη οριστεί, ένα δεύτερο όχημα crossover, κατηγορίας Δ.
Στη συνέχεια, προβλέπεται να διπλασιαστεί η δυναμικότητα του εργοστασίου για να φτάσει το πρώτο στόχο “μερίδιο αγοράς 1%”, περίπου 200.000 οχήματα, και στην συνέχεια το 3% της αγοράς στην 20 εκατομμυρίων αυτοκινήτων αγορά της Κίνας, που αντιστοιχεί σε 600.000 αυτοκίνητα, είπε ο Jerome Stoll, διευθυντή πωλήσεων της Renault.
Το 2013, η Renault παρέδωσε 35.000 οχήματα στην Κίνα, που αντιστοιχούν στο 0,16% του μεριδίου της αγοράς. Ο κατασκευαστής πωλεί σήμερα κυρίως εισαγόμενα μοντέλα όπως το Koleos και το Fluence από την Κορέα, που υποφέρουν από την υψηλή φορολογία. Πρόσφατα, άρχισε την πώληση του Megane RS και το 2015 θα λανσάρει το Captur.