Renault News
ClioConcept CarsRenaultΔιεθνήΕιδήσειςΗλεκτρικά

Η Renault αναφέρει ότι το πρωτότυπο Eolab θα μπορούσε να γίνει ένα Clio σε προσιτή τιμή

10437400_10152782195317863_5381664890451326625_n 10339769_10152782195517863_2383461005818832305_n 1904109_10152782195322863_1611838569951972909_n 1800206_10152782195597863_847338512523515181_n 1621774_10152782195652863_595095604782561700_n

Η Renault και η PSA Peugeot Citroen χρησιμοποίησαν το φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού ως το ιδανικό χώρο για την εμφάνιση των τελευταίων τεχνολογιών τους ως προς την απόδοση καυσίμου και τουλάχιστον στην περίπτωση της Renault, θα μπορούσε να δει το φως της παραγωγής νωρίτερα παρά αργότερα.

Ο Thierry Bollore, Chief Competitive Officer της Renault, ανέφερε ότι το concept EOLAB θα μπορούσε να πωληθεί με την ίδια τιμή ενός ντίζελ Clio. Αυτή ήταν μια σημαντική δήλωση καθώς το πρωτότυπο EOLAB είναι ένα ένα αυτοκινητο που συναγωνίζεται το XL1 της Volkswagen σε οικονομία καύσιμου με το τελευταίο να έχει τιμή εκκίνησης 110.000 ευρώ. Η επίσημη Renault ισχυρίζεται ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα είναι σε θέση να φέρει αυτό το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αν αποφασίσει να εμπορευτεί την ιδέα – αν και δεν υπάρχει επίσημη πρόθεση να παραχθεί το αυτοκίνητο μέχρι στιγμής.

Απλά για λόγους σύγκρισης – με το VW XL1 – ένα τυπικό Clio DCi 90 έχει μια τιμή των €18.500 ($23.900) και στη θέση του σε μαζική παραγωγή το EOLAB θα είχε νόημα. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να μειώσουν δραστικά τις εκπομπές CO2 στην Ευρωπαϊκή Ένωση στα 95 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο έως το 2020. Επίσης, η γαλλική κυβέρνηση παρότρυνε τους εγχώριους κατασκευαστές να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που χρειάζεται μόνο έναν μέσο όρο 2 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Το EOLAB φέρνει όχι λιγότερο από 110 καινοτομίες (θα μπουν σε μελλοντικά μοντέλα της Renault), είναι 30% πιο αεροδυναμικό από ένα κανονικό Clio και ζυγίζει μόλις 955 κιλά – χρησιμοποιεί ένα μείγμα από ελαφρύ ατσάλι, αλουμίνιο και άλλα σύνθετα υλικά, όπως μαγνήσιο. Τροφοδοτείται από έναν 75-hp 1.0-λίτρων τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα που συνδέεται με μια μπαταρία 6.7 kWh, το πρωτότυπο μπορεί να επιτύχει μια κατανάλωση καυσίμου μόλις 1 λίτρο ανά 100 km (235 mpg). (Διαβάστε σχετικό άρθρο)

 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies