Στις 17 Οκτωβρίου 1907, ο Louis Renault, ένας από τους πρωτοπόρους της αυτοκίνησης, ίδρυσε την “Renault Frères Automobile Corporation” – την πρώτη ξένη θυγατρική της γαλλικής μάρκας στην Γερμανία. Τα κεντρικά γραφεία και οι περιοχές πωλήσεων της εταιρείας βρίσκονταν στο Gendarmenmarkt του Βερολίνου. Από το 1959 η έδρα έχει μεταφερθεί στην Κολωνία της Γερμανίας.
“Η Renault είναι βαθιά ριζωμένη στη Γερμανία και είναι μία από τις πιο παραδοσιακές και καθιερωμένες μάρκες αυτοκινήτων στη γερμανική αγορά”, λέει ο Uwe Hochgeschurtz, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Renault Deutschland AG. “Με βάση την επιτυχημένη πορεία μας, θέλουμε να ενισχύσουμε τη θέση μας ως ο ισχυρότερος ξένος κατασκευαστής με ελκυστικά μοντέλα”, λέει ο Hochgeschurtz.
Ο Louis Renault το 1907, έθεσε τα θεμέλια για μια εντυπωσιακή ιστορία της Renault στη Γερμανία. Με οχήματα όπως το 4CV ή το R4, το Espace, το Scénic ή το Twingo, πολλοί οδηγοί τα συνδέουν στην Γερμανία με κάτι περισσότερο από ένα καθαρό μέσο μεταφοράς. Η Renault – για πολλούς ανθρώπους είναι ένα κομμάτι μιας αίσθησης της ζωής. Με νέα μοντέλα όπως το Captur ή το Koleos, η μάρκα προσδίδει τώρα αυτή την παράδοση.
Με την τελευταία γκάμα μοντέλων στην Ευρώπη και ένα ξεχωριστό, ανεξάρτητο σχεδιασμό, η Renault γράφει άλλο ένα κεφάλαιο της επιτυχημένης ιστορίας της στην επέτειό της στην Γερμανική αγορά. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2017, οι νέες ταξινομήσεις του ομίλου Renault στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 14,8% σε σχεδόν 165.000 επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά 0,64 ποσοστιαίες μονάδες σε 5,87%.
Εκτός από μια ελκυστική γκάμα μοντέλων, ο αντιπρόσωπος και το δίκτυο εξυπηρέτησης αποτελούν σημαντικό πυλώνα για την επιτυχία της Renault στη γερμανική αγορά. Με περίπου 1.000 σημεία πώλησης και εξυπηρέτησης, οι Γερμανοί εταίροι της Renault και της Dacia αποτελούν έναν από τους πιο πυκνούς αντιπροσώπους της χώρας.
Η Renault Γερμανιας είναι επίσης ένας σημαντικός οικονομικός παράγοντας στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας: περίπου 18.000 άτομα, κυρίως στις εταιρίες-εταίρους, εργάζονται για τη Renault στη Γερμανία. Η Renault ήταν επίσης μία από τις πρώτες εταιρείες που επένδυαν μαζικά στα νέα ομοσπονδιακά κράτη αμέσως μετά την πτώση του τοίχους του Βερολίνου την δεκαετία του 90′. Η Renault, μαζί με τους εταίρους της, επένδυσε περίπου μισό δισεκατομμύριο ευρώ στο δίκτυο αντιπροσώπων, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη των νέων ομοσπονδιακών κρατών.