Ο Carlos Ghosn δήλωσε ότι η επιστροφή της Renault στις ΗΠΑ δεν είναι στα μελλοντικά σχέδια της γαλλικής εταιρείας. Η προτεραιότητα είναι η ανάπτυξη στην Κίνα.
Όλο και περισσότερο διεθνής, η Renault απουσιάζει ακόμη από την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Και ο Carlos Ghosn είναι σαφής, δεν θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια. Αυτό επιβεβαίωσε σε μια συνέντευξη που δόθηκε στο Automotive News, υπενθυμίζοντας ότι είναι “μια πολύ ανταγωνιστική αγορά”, όπου “πρέπει να υπάρξε μια πραγματική στρατηγική προϊόντων και μάρκετινγκ”. Ο Ghosn πρέπει να έχει κατά νου τις προηγούμενες αποτυχίες της Renault στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η αμερικανική περιπέτεια που έληξε το 1987 με τη μεταπώληση της AMC.
Όπως ανέφερε ο Carlos Ghosn στη συνέντευξή του, η προτεραιότητα της μάρκας είναι η ανάπτυξη στην Κίνα. Το νέο στρατηγικό σχέδιο «Drive the Future» σχεδιάζει να αυξήσει τις πωλήσεις στην Ινδία κατά 70.00 φέτος σε 550.000 το 2022. Η Renault θα επικεντρωθεί επίσης στη Ρωσία, μια αγορά που βρίσκεται στα πρόθυρα να ανακτήσει την καλή υγεία της αφού πέρασε αρκετές χρονιές κρίσης.
Η Renault δεν βιάζεται, αυτό είναι κατανοητό με τη λογική της Συμμαχίας. Η Nissan είναι πολύ ισχυρή στις Ηνωμένες Πολιτείες. Είναι επίσης απαραίτητο να σκεφτούμε την Mitsubishi, που ενσωματώθηκε στη Συμμαχία μερικούς μήνες πριν και έχει ισχυρή παρουσία στην Αμερικανική αγορά. Στην πραγματικότητα, είναι πιθανό η Renault να προταθεί και πάλι στις ΗΠΑ με rebadgages για τη Mitsubishi. Αυτό παραμένει η ευκολότερη επιλογή για εξαγωγή μοντέλων σε μια τόσο ανταγωνιστική και κορεσμένη αγορά.