Από το 2014 και την άφιξη του Cyril Abiteboul ως επικεφαλής στο Viry-Châtillon, η Renault οδηγεί μια ευρεία αναδιάρθρωση του τμήματος της F1. Ως μέρος αυτού του έργου, η γαλλική εταιρεία αύξησε τον αριθμό των πάγκων δοκιμών και τις θέσεις εργασίες στην κατασκευή των μπαταριών.
«Αυξήσαμε τον αριθμό των πάγκων δοκιμών στο Viry-Châtillon»
αποκάλυψε ο Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Sport F1, στην ιστοσελίδα του Canal +.
“Τώρα διαθέτουμε 24 συμπεριλαμβανομένων των τραπεζών οργάνων για τις μπαταρίες, κάτι που δεν είχαμε πριν. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι από άποψη υπολογιστικής δύναμης, το Viry κατέχει τώρα όσο ολόκληρο το Group Renault μαζί.”
Η αναδιάρθρωση περιλαμβάνει επίσης και εξωτερικές προσλήψεις. Αν ο Ilmor ενισχύει το Viry-Châtillon μέσω τεχνικής υπηρεσίας, δύο μηχανικοί κινητήρα ένας από την Porsche και ένας από την Ferrari εντάχθηκαν στην Renault.
«Προσλάβαμε ένα μηχανικό κινητήρα από την Porsche και άλλον ένα από τη Ferrari, αλλά δεν είμασταν σε θέση να κλέψουμε κάποιον από την Mercedes»,
είπε ο Γάλλος. Πρότεινε βέβαια μια καλύτερη και πιο επιθετική πολίτικη όσον άφορα τις προσλήψεις από το αντίπαλο στρατόπεδο.
«Ίσως θα έπρεπε να είμαστε πιο επιθετική στην προσέγγισή μας ώστε να επιτύχουμε κάποια πρόσληψη εργαζομένων τους».