Σύμφωνα με την σύμβαση που υπογράφηκε την Κυριακή μεταξύ της Renault και των τοπικών εταίρων της, η γαλλική εταιρεία αυτοκινήτων θα αυξήσει την παραγωγή στο Ιράν.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία υπέγραψε τη συμφωνία με την Ιρανική Khodro και την Pars Khodro, θυγατρική της δεύτερης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας SAIPA. Ισχύει για τρία χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων θα παράγονται 700 αυτοκίνητα την ημέρα στο Ιράν, σύμφωνα με δελτίο Τύπου της εταιρείας.
Η Renault Pars είναι μια κοινή επιχείρηση που ιδρύθηκε το 2004 μεταξύ της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και του Οργανισμού Ανασυγκρότησης Βιομηχανικής Ανάπτυξης του Ιράν.
Η εταιρεία διαχειρίζεται τη συναρμολόγηση των μοντέλων Tondar L90 (Dacia Logan) και Sandero της Renault, δύο αυτοκίνητα με τοπική άδεια κατασκευής.
Την περασμένη εβδομάδα αναφέρθηκε ότι η Renault Pars πρόκειται να υπογράψει σύμβαση με έναν Ευρωπαίο προμηθευτή και μια ιρανική εταιρεία για την παραγωγή συστήματος αντιμπλοκαρίσματος φρεναρίσματος (ABS) και ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης (EPS).
Η Mega Motor, θυγατρική της SAIPA, πρόκειται να ενσωματώσει την παραγωγή εξαρτημάτων αυτοκινήτων της γαλλικής μάρκας.
Η Charkheshgar, άλλη εταιρεία, θα παράγει κιβώτια ταχυτήτων για τα νέα γαλλικά οχήματα. Η επιχείρηση εδρεύει στο Tabriz στα βορειοδυτικά.
Τα Tondar 90 και Sandero είναι 60% και 40% τοπικά, ενώ τα υπόλοιπα εξαρτήματα προέρχονται από προμηθευτές αυτοκινήτων εκτός Ιράν.
Οι πωλήσεις της γαλλικής εταιρείας στο Ιράν ανήλθαν σε 68.365 οχήματα κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 100,3% ετησίως με μερίδιο αγοράς 9,8% (αύξηση 4 μονάδων) χάρη στην επιτυχία των μοντέλων Tondar και Sandero.
Κατά το πρώτο εξάμηνο, το Ιράν ήταν η όγδοη μεγαλύτερη αγορά για τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία μετά τη Βραζιλία και μπροστά από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Αργεντινή.
Πηγή:financialtribune.com