Renault News
Renault Samsung

Η Renault Samsung υποφέρει από υποτονικές πωλήσεις και παρατεταμένες απεργίες εργατικού δυναμικού

Η Renault Samsung υποφέρει από υποτονικές πωλήσεις και απεργίες εργατικού δυναμικού, φέτος. Τόσο οι εγχώριες πωλήσεις όσο και οι εξαγωγές δεν ενισχύονται, αυξάνοντας τις οικονομικές δυσκολίες.

Η Renault Samsung πώλησε συνολικά 101.683 μονάδες τους πρώτους οκτώ μήνες του τρέχοντος έτους, δηλαδή -8,3% από τις 110.849 μονάδες που πωλήθηκαν την ίδια περίοδο πέρυσι.

Οι εγχώριες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 18%, με τις πωλήσεις όλων των μοντέλων να μειώνονται εκτός από τα SM5 και QM6 (Koleos) που κατάφεραν σχετική αύξηση.

Οι εξαγωγές κατέγραψαν επίσης κακή απόδοση, με τα SM6 (Talisman) και SM3 να σημειώνουν μείωση 78% και 86,4% αντίστοιχα.

Ακόμη και το Clio, το οποίο κυκλοφόρησε από την Renault τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους εν μέσω υψηλών προσδοκιών, δείχνει μικτά συναισθήματα από τους καταναλωτές.

Η Renault Samsung είχε θέσει μηνιαίο στόχο πωλήσεων 1.000 μονάδων για το Clio, αλλά πώλησε μόλις 2.067 μονάδες από τον Απρίλιο έως τον Αύγουστο.

Λόγω της πτώσης της εγχώριας ζήτησης, η Renault Samsung έπεσε πίσω και από την Ssangyong Motor στην εγχώρια αγορά τους τελευταίους τέσσερις μήνες.

Εν τω μεταξύ, η εργατική ένωση της Renault Samsung ξεκίνησε τη δεύτερη μερική απεργία στις 10 Οκτωβρίου, ενισχύοντας το πρόβλημα της εταιρείας.

Η συνδικαλιστική οργάνωση της Renault Samsung πραγματοποίησε μια μερική απεργία τεσσάρων ωρών την ημέρα. Η ένωση σχεδιάζει να διατηρήσει την απόρριψη της υπερωριακής εργασίας, η οποία ξεκίνησε στις 2 Οκτωβρίου.

Η συνδικαλιστική οργάνωση άρχισε την πρώτη μερική απεργία στις 4 Οκτωβρίου. Οι συνομιλίες των μισθών και των συλλογικών διαπραγματεύσεων ξέσπασαν στον έκτο γύρο διαπραγματεύσεων στις 14 Σεπτεμβρίου και η ένωση πραγματοποίησε απεργία στις 20 Σεπτεμβρίου, ενώ το 85,1% των μελών ψήφισαν υπέρ μίας απεργίας.

Η διοίκηση της εταιρείας βλέπει ένα μεγάλο χάσμα μεταξύ της κατάστασης της εταιρείας και των απαιτήσεων της ένωσης. Επειδή η Renault Samsung ανταγωνίζεται μεμονωμένα περισσότερα από 40 εργοστάσια στον όμιλο Renault, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί η ανταγωνιστικότητα από πλευράς κόστους εργασίας και κόστους παραγωγής, ανέφερε ένα εκτελεστικό όργανο της εταιρείας.

Οι αναλυτές της βιομηχανίας αναφέρουν ότι η υποτονική απόδοση της εταιρείας και οι εργασιακές συγκρούσεις έχουν θέσει σε δοκιμασία τον Dominique Signora, ο οποίος διορίστηκε γενικός διευθυντής της αυτοκινητοβιομηχανίας τον περασμένο Νοέμβριο.

(businesskorea.co.kr)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies