Μετά το λανσάρισμα των νέων βενζινοκινητήρων, 1,3 TCe (από 130 έως 160 hp) και 1,8 TCe (225 έως 300 hp), η Renault θα αναθεωρήσει και τους κινητήρες ντίζελ. Ενώ τα πετρελαιοκίνητα έχουν μειωθεί απότομα στις πωλήσεις, το μερίδιο αγοράς τους στη Γαλλία και στην Ευρώπη παραμένει σε μεγάλο βαθμό αρκετό για να διατηρηθούν οι κινητήρες αυτού του τύπου.
Renault Blue dCi: Η τεχνολογία SCR
Το Duster ήταν το πρώτο που δέχτηκε ένα νέο κινητηρα της νέας γενιάς dCi, το Blue dCi, μια εξέλιξη του 1.5 σε 95 και 115 hp.
Η Renault λανσάρει τους νέους κινητήρες βενζίνης TCe FAP και ντίζελ Blue dCi
Μετά από τον 1.5 ακολουθούν οι νέου κινητήρες 1.7 Blue dCi και 2.0 Blue dCi. Αυτοί οι κινητήρες έχουν ήδη παρουσιαστεί στον κατάλογο της Renault στο Βέλγιο και κατά συνέπεια σιγά σιγά θα αρχίσει η διάθεση του στην Ευρωπαϊκή αγορά. Στο Scénic, διατίθεται (1,749cc) με 120 και 150 hp. Στο Espace, ένα (1,995cc) σε 160 και 200 hp. Συνδέεται με τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC.
(caradisiac.com)
Photo: carwow.co.uk