Κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του 2018, το Groupe Renault επωφελήθηκε πλήρως από τη δυναμική της γαλλικής αγοράς αυτοκινήτων (+ 6,3%), ενώ την επιβατική αγορά αυτοκίνητων + τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα αυξήθηκε κατά 6,5%, ή 531,107 αυτοκίνητα που πωλήθηκαν και μερίδιο αγοράς 26,6% + 0.1
Επιβατικά αυτοκίνητα (PC)
Με 428.768 ταξινομημένα επιβατικά αυτοκίνητα στα τέλη Σεπτεμβρίου (+ 7,5%), το Groupe Renault σημείωσε τον καλύτερο όγκο πωλήσεων από το 2010. Και οι δύο μάρκες αυξήθηκαν σε όγκο με το εμπορικό σήμα της Dacia να κάνει νέο ρεκόρ πωλήσεων.
Η Renault πέτυχε την καλύτερη απόδοσή της εδώ και 7 χρόνια, με 319.746 εγγραφές (+ 3.2%). Η μάρκα είναι ο ηγέτης στη γαλλική αγορά. Η Dacia, με 108.234 ταξινομημένα οχήματα (+ 21,3%), έκανε και πάλι ρεκόρ πωλήσεων και ενίσχυσε την 4η θέση της στην αγορά. Η ρουμάνικη μάρκα καταλαμβάνει επίσης την 3η θέση στην αγορά των επιβατικών αυτοκινήτων που πωλούνται σε ιδιώτες πελάτες. Το Sandero είναι το αδιαφιλονίκητο Νο1 στις πωλήσεις στην αγορά αυτή.
Από την άλλη πλευρά, το Clio παραμένει σταθερός ηγέτης στην αγορά επιβατικών. Τα Captur (5ο), Sandero (6ο), Mégane (9ο) και Duster (10ο) ολοκληρώνουν την πρώτη θέση στην αγορά των επιβατικών οχηματων. Το Twingo, το Clio, το Talisman και το Espace είναι ηγέτες στις αντίστοιχες κατηγορίες τους. Το ZOE παραμένει ο δείκτης αναφοράς στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, με 10.840 καταχωρίσεις στο τέλος Σεπτεμβρίου και κοντά στο 54% μερίδιο αγοράς!
Ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV)
Η Renault, ο ιστορικός ηγέτης της αγοράς, κατέγραψε τον καλύτερο όγκο της εδώ και 10 χρόνια κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους. Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3% σε 101.786 μονάδες.
Η Renault έβαλε 3 οχήματα στο Top 5 με το Kangoo στην πρώτη θέση, Master 3ο και Clio 4ο. Το Kangoo Z.E. είναι ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας κοινής ωφέλειας με μερίδιο αγοράς κοντά στο 64%. Ο όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 64,6%.
“Η γαλλική αγορά, παρά την αναμενόμενη επιβράδυνση του Σεπτεμβρίου, παραμένει σε σταθερό επίπεδο για τους πρώτους εννέα μήνες. Το Groupe Renault ήταν σε θέση να επωφεληθεί πλήρως από την ανάπτυξη αυτή, οι αποδοτικότεροι κινητήρες και η συνεχής δέσμευση του δικτύου μας μας επιτρέπουν να προσβλέπουμε με απόλυτη εμπιστοσύνη για το υπόλοιπο του έτους “, δήλωσε ο Philippe Buros, Διευθυντής Πωλήσεων της Renault στη Γαλλία.
September 2018 |
||||
Volume | vs. Y-1 (%) | Market share (%) | vs. Y-1 (pt) | |
TIV PC + LCV | 183,390 | -11.1 | ||
TIV PC | 148,752 | -12.8 | ||
TIV LCV | 34,638 | -2.6 | ||
Groupe Renault PC+LCV | 48,382 | -14.9 | 26.4 | -1.2 |
Groupe Renault PC | 37,489 | -17.8 | 25.2 | -1.5 |
Groupe Renault LCV | 10,893 | -3.2 | 31.4 | -0.2 |
Renault brand PC+LCV | 38,904 | -18.8 | 21.2 | -2 |
Renault brand PC | 28,111 | -23.5 | 18.9 | -2.6 |
Renault brand LCV | 10,793 | -3.3 | 31.2 | -0.2 |
Dacia brand PC+LCV | 9,453 | +5.6 | 5.2 | +0.8 |
Dacia brand PC | 9,353 | +5.5 | 6.3 | +1.1 |
Dacia brand LCV | 100 | +12.4 | 0.3 | 0 |
January-September 2018 | ||||
Volume | vs. Y-1 (%) | Market share (%) | vs. Y-1 (pt) | |
TIV PC + LCV | 1,998,973 | +6.2 | ||
TIV PC | 1,662,684 | +6.5 | ||
TIV LCV | 336,289 | +4.8 | ||
Groupe Renault PC+LCV | 531,541 | +6.5 | 26.6 | +0.1 |
Groupe Renault PC | 428,768 | +7.5 | 25.8 | +0.2 |
Groupe Renault LCV | 102,773 | +2.8 | 30.6 | -0.6 |
Renault brand PC+LCV | 421,532 | +3.2 | 21.1 | -0.6 |
Renault brand PC | 319,746 | +3.2 | 19.2 | -0.6 |
Renault brand LCV | 101,786 | +3 | 30.3 | -0.5 |
Dacia brand PC+LCV | 109,221 | +20.9 | 5.5 | +0.7 |
Dacia brand PC | 108,234 | +21.3 | 6.5 | +0.8 |
Dacia brand LCV | 987 | -9.7 | 0.3 | 0 |