Η Renault Sport επιβεβαίωσε ότι ούτε η νέα γενιά Clio RS δεν θα είναι διαθέσιμη με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, συνεχίζοντας με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.
Το επόμενο Clio RS αναμένεται να φτάσει γύρω στο 2020, με τον επικεφαλής διεθνών πωλήσεων της Renault Sport, Jean Calcat να αποκαλύπτει ότι δεν θα διαθέτει ποτέ ξανά χειροκίνητο κιβωτιο ταχυτητων καθώς η ζήτηση των πελατών συνεχίζει να μειώνεται.
“Αν κοιτάξετε τους αριθμούς, πωλήσαμε σχεδόν τον ίδιο αριθμό Clio IV RS με το Clio III RS, εκτός από το γεγονός ότι δεν τα πουλήσαμε στις ίδιες αγορές.
“Σε μια αγορά που αρέσκονται στα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτητων όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, δεν το δέχτηκαν με χαρά, αλλά σε άλλες αγορές η υποδοχή του ήταν απλά εξαιρετική, όπως στην Ιαπωνία, όπου τα πάει πολύ καλά. Έτσι κατά κάποιο τρόπο αποζημιωθήκαμε.
“Τώρα, το προϊόν φτάνει στο τέλος της διάρκειας ζωής του, οπότε δεν θα επενδύσουμε με τη μετάβαση σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το ιδανικό αυτοκίνητο θα ήταν το Clio RS16 και πραγματικά εξετάσαμε την παραγωγή του σε μικρές ποσότητες όπως και με το Clio V6.
“Ο διευθύνων σύμβουλος Patrice Ratti ήθελε πραγματικά να το αρχίσει η παραγωγή του, αλλά στο τέλος της ημέρας έπρεπε να δεχθούμε το γεγονός ότι από άποψη κερδοφορίας, δεν είχε νόημα.
Ωστόσο, το νέο Megane RS προσφέρει, ωστόσο, ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
“Σε ορισμένες αγορές όπως η Αυστραλία, το Megane θεωρείται ένα πολύ συμπαγές αυτοκίνητο, αλλά στην Ευρώπη εξακολουθεί να θεωρείται το σωστό μέγεθος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είπαμε αν πρόκειται να επενδύσουμε σε δύο κιβώτια ταχυτήτων, τότε ας το κάνουμε με το Megane – υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες “, εξήγησε ο κ. Calcat.
(carsguide.com.au)
Φωτογραφία: autoexpress.co.uk